Aby pokazać Wam, że nie śpimy i cały czas działamy postanowiliśmy dodać kolejnego dużego newsa. Dostajemy zapytania co z grą, co z balansem i co w ogóle robimy. Otóż doszło do dłużej rozmowy członków Administracji, w której doszliśmy do wniosku, że dodamy kilka nowych statystyk, które ułatwią zrozumienie balansu, a także dadzą nam nowe możliwości względem przeliczników i budowania profesji. Programista i główny założyciel gry Gitu na dniach zajmie się szczególnie właśnie balansem oraz sklepem premium.
Chciałbym podkreślić, że aktualnie trwają testy nowości, nie wypuściliśmy jeszcze oficjalnie gry. Do startu nowego serwera z dużą aktualizacją dojdzie dopiero pod koniec tego roku, kiedy to też rozpoczniemy reklamę.
A oto lista nowych rzeczy/zmian, które weszły do testów w ostatnim tygodniu:
-Dodano rodzaj mapek questowych oraz "zielonych" czyli NonPvP,
-Wiadomości z czatu klanowego oraz prywatnego nie będą już znikać po odświeżeniu,
-Małe, wizualne zmiany w dialogach, drugich warstwach oraz samej grze,
-Naprawiono błąd z nieaktualizowaniem się lvl'a i przekraczaniem doświadczenia w pasku,
-Dodano możliwość dodawania po 10 pkt. statystyk za jednym zamachem,
-Zaktualizowano zadania do poziomu 28, następne już niebawem,
-Zabezpieczyliśmy błędy podczas dialogów/zadań,
-Poprawiono, niektóre systemy względem działania potworków,
-Dodano podświetlanie się strzałeczki otwierającej czat kiedy ten jest aktualnie zamknięty, a ktoś napisze na czacie,
-Usunięcie większości "NPC widmo" czyli stojących jako tileset i zastąpienie kilku z nich zwykłymi NPC'tami,
-Poprawa kilku funkcji niewidocznych na pierwszy rzut oka, jak na przykład działanie questów dziennych,
-Zablokowano możliwość chodzenia podczas prowadzenia dialogu,
-Poprawiono małe błędy w zadaniach, usprawniono ich działanie.
Z kolejnymi newsami wracamy już niedługo, do zobaczenia! :D