Przedstawiamy Wam kolejne informacje o ostatnich zmianach.
Zmiany:
- Zgodnie z zapowiedzią udostępniamy w tym tygodniu kolejne osiem z zaplanowanych 64 questów (28/64). Questy są możliwe do wykonania kolejno od 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 117 poziomu doświadczenia. Questy możecie rozpocząć u Kupca Treli, którego znajdziecie w Sklepie z Odzieżą w Asgardzie.
- Do wszystkich typów drzew została dodana szansa na zdobycie “Ekstraktu” z danego drzewa z szansą na zdobycie 10%. W najbliższych tygodniach, wliczając dzisiejszą aktualizację, będą pojawiały się kolejne “atrakcje” z ich wykorzystaniem. Do gry trafiło łącznie 6 nowych Ekstraktów:
- Ekstrakt Palmowy
- Ekstrakt Dębowy
- Ekstrakt Sosnowy
- Ekstrakt Klonowy
- Ekstrakt Wiązowy
- Ekstrakt Bukowy
- Do wszystkich typów rud została dodana szansa na zdobycie “Aktywatora” z danej rudy z szansą na zdobycie 10%. W najbliższych tygodniach, wliczając dzisiejszą aktualizację, będą pojawiały się kolejne “atrakcje” z ich wykorzystaniem. Do gry trafiło łącznie 6 nowych Aktywatorów:
- Miedziany Aktywator
- Żelazny Aktywator
- Srebrny Aktywator
- Złoty Aktywator
- Platynowy Aktywator
- Szmaragdowy Aktywator
- W Verdent oraz na pobliskich mapach zostało dodane 6 nowych, jednorazowych skrzyń. Otworzyć mogą je gracze z minimum 42 poziomem doświadczenia.
- Swój Sklep Botaniczny w części handlowej otworzyła w dniu dzisiejszym Foria! I chociaż jeszcze nie zdążyła rozpakować swoich towarów, dla graczy z minimum 42 poziomem doświadczenia oferuje swoje usługi w wytwarzaniu specjalnych maści. “No chyba, że coś pójdzie nie tak i zamiast maści wyjdzie “coś” innego.”
- Dodano możliwość wytwarzania eliksirów zwiększających poziom doświadczenia Towarzyszy.
- Aby gracz mógł wytwarzać eliksiry zwiększające poziom doświadczenia towarzysza, który ma od 1 do 40 poziomu doświadczenia, gracz sam musi posiadać 42 poziom doświadczenia własnej postaci.
- Aby gracz mógł wytwarzać eliksiry zwiększające poziom doświadczenia towarzysza, który ma od 41 do 80 poziomu doświadczenia, gracz sam musi posiadać 82 poziom doświadczenia własnej postaci.
- Aby gracz mógł wytwarzać eliksiry zwiększające poziom doświadczenia towarzysza, który ma od 81 do 120 poziomu doświadczenia, gracz sam musi posiadać 122 poziom doświadczenia własnej postaci.
- Aby gracz mógł wytwarzać eliksiry zwiększające poziom doświadczenia towarzysza, który ma od 121 do 160 poziomu doświadczenia, gracz sam musi posiadać 162 poziom doświadczenia własnej postaci.
- Aby gracz mógł wytwarzać eliksiry zwiększające poziom doświadczenia towarzysza, który ma od 161 do 180 poziomu doświadczenia, gracz sam musi posiadać 182 poziom doświadczenia własnej postaci.
- Aby gracz mógł wytwarzać eliksiry zwiększające poziom doświadczenia towarzysza, który ma od 181 do 200 poziomu doświadczenia, gracz sam musi posiadać 202 poziom doświadczenia własnej postaci.
- Przepisy na crafting gracz znajdzie w nowo dodanych, jednorazowych skrzyniach.
- Dodano możliwość wytwarzania nowych narzędzi - wytrychów. Dodano łącznie 6 nowych wytrychów:
- Miedziany Wytrych - Wytwarzany z 10 sztuk Kłody Palmowej oraz 5 sztuk Rudy Miedzi
- Żelazny Wytrych - Wytwarzany z 10 sztuk Kłody Dębowej oraz 5 sztuk Rudy Żelaza
- Srebrny Wytrych - Wytwarzany z 10 sztuk Kłody Sosnowej oraz 5 sztuk Rudy Srebra
- Złoty Wytrych - Wytwarzany z 10 sztuk Kłody Klonowej oraz 5 sztuk Rudy Złota
- Platynowy Wytrych - Wytwarzany z 10 sztuk Kłody Wiązowej oraz 5 sztuk Rudy Platyny
- Szmaragdowy Wytrych - Wytwarzany z 10 sztuk Kłody Bukowej oraz 5 sztuk Rudy Szmaragdu
- Dodano możliwość naprawy zniszczonych wytrychów:
- Zniszczony Miedziany Wytrych - Naprawiany przy użyciu 4 sztuk Kłody Palmowej oraz 2 sztuk Rudy Miedzi
- Zniszczony Żelazny Wytrych - Naprawiany przy użyciu 4 sztuk Kłody Dębowej oraz 2 sztuk Rudy Żelaza
- Zniszczony Srebrny Wytrych - Naprawiany przy użyciu 4 sztuk Kłody Sosnowej oraz 2 sztuk Rudy Srebra
- Zniszczony Złoty Wytrych - Naprawiany przy użyciu 4 sztuk Kłody Klonowej oraz 2 sztuk Rudy Złota
- Zniszczony Platynowy Wytrych - Naprawiany przy użyciu 4 sztuk Kłody Wiązowej oraz 2 sztuk Rudy Platyny
- Zniszczony Szmaragdowy Wytrych - Naprawiany przy użyciu 4 sztuk Kłody Bukowej oraz 2 sztuk Rudy Szmaragdu
- Zmniejszono i ujednolicono czasy pojawienia się roślin na mapie (możliwych do zebrania za pomocą nożyc), a zmiany prezentują się następująco:
- Malwa Różowa (Tier I) - 20s cooldownu
- Smaglica Piaskowa (Tier I) - 20s cooldownu
- Stokrotka (Tier II) - 25s cooldownu
- Niezapominajka (Tier II) - 25s cooldownu
- Winorośl (Tier III) - 30s cooldownu
- Kawa (Tier III) - 30s cooldownu
- Bezwonnik (Tier IV) - 35s cooldownu
- Cmentarnik Wschodnio-Verdencki (Tier IV) - 35s cooldownu
- Nasiennica Zachodnio-Verdencka (Tier V) - 40s cooldownu
- Babka jajowata (Tier V) - 40s cooldownu
- Morwa biała (Tier VI) - 60s cooldownu
- Ziele skrzypu (Tier VI) - 60s cooldownu
- Zostały dodane nowe pola surowców - Skrzynie. Do gry trafiło 6 skrzyń, które możecie otwierać za pomocą specjalnego narzędzia - wytrychów. Skrzynie działają podobnie do rud oraz drzew i możecie z nich zdobyć specjalne Runy oraz niektóre przedmioty neutralne, potrzebne do questów.
- Runy możecie sprzedać za złoto.
- W kolejnych tygodniach będą pojawiały się kolejne “atrakcje” z wykorzystaniem Run.
- Do gry trafiło łącznie 30 Nowych Run.
- Aktualnie skrzynie możecie znaleźć na mapach z legendarnymi potworami:
- Namiot Czerwonobrodego - Miedziana skrzynia x3
- Grota Utopca - s. główna - Miedziana skrzynia x3
- Zatopiona Jaskinia - Miedziana skrzynia x3
- Wyklęty Grobowiec - s. królewska - Żelazna skrzynia x3
- Pajęcze Gniazdo - Żelazna skrzynia x3
- Krypta Poległych - Żelazna skrzynia x3
- Grota Zepsucia - Żelazna skrzynia x3
- Jaskinia Szubrawców p.3 - Srebrna skrzynia x3
- Mrowisko - Leże Królowej - Srebrna skrzynia x3
- Poległa Wieża p.1 - Złota skrzynia x3
- Tridium Regris - Złota skrzynia x3
- Pustka - Platynowa skrzynia x3
- Pustka - Szmaragdowa skrzynia x3