Witamy w sobotę! Tym razem jednak podzielimy się przyszłymi planami, dlatego chętnie poczytamy Wasze opinie. Może uważacie, że jakaś zmiana nie powinna wejść w życie? Albo macie pomysł na coś nowego?
1. Zmianę skalowania poziomów. | Aktualnie dysponujemy strasznie ściśniętym kontentem do 100 poziomu, rozłożyliśmy mniej więcej 1 quest per poziom, a czasem nawet więcej. Cała rozgrywka wypada mozolnie... Gracze odchodzą już w połowie gry, ponieważ stoi przed nimi stawienie czoła wielu "próbom ognia", pomimo braku dużego doświadczenia. Rozciągniemy questy, potwory i resztę kontentu, aż na 150 poziomów! Będzie większe pole do popisu, a gracz szybciej zdobędzie konkretny lvl. Oczywiście wiąże się to nie tylko z rozciągnięciem aktualnej tabeli doświadczenia, ale i znacznym przyspieszeniem zdobywania doświadczenia.
2. Zmianę poziomów broni/ekwipunku. | Po co graczowi nowa broń co 1-2 poziomy, skoro i tak trzeba ją ulepszyć? Rozumiemy Wasze narzekanie na tracone surowce i zmarnowany czas. Dlatego do pierwszego punktu podpinamy również ten - tzn. rozciągniemy poziomowo także bronie, które można zdobywać.
3. Zmniejszenie potrzebnego doświadczenia na lvl. | Tak jak wspomnieliśmy w pkt. 1 - taka zmiana nie wiąże się z rozciągnięciem doświadczenia na większą ilość poziomów. Zmniejszymy doświadczenie potrzebne do zdobycia każdego lvl'a, dzięki czemu gracze nie przestaną grać po tygodniu lub dwóch ciągłego "no-lifienia".
4. Drzewko umiejętności. | Po 40 poziomie gracz odblokuje tzw. "drzewko umiejętności". Co 1 lvl gracz otrzyma punkt, który można użyć do poziomowania umiejętności do np. 6 lvl'a. Po zdobyciu 6 poziomu umki odblokuje się jeszcze inna, nowa umiejętność. Ewentualnie coś innego, na podobnej zasadzie.
5. Balans. | Jak chyba wszyscy wyjadacze wiedzą - jest to problem każdej tego typu gry. Zapewne całokształt balansu będzie poprawiany jeszcze na przestrzeni lat wiele razy, aby uzyskać wymarzony efekt. Dlatego człowiek od balansu, czyli sam programista Gitu po raz kolejny usiądzie i pomedytuje, aby wpaść na nowe pomysły. Z pewnością zostaną wdrożone poprawki względem nowych umiejętności.
6. Sklep Premium - P2W? | Chyba pora się poddać, bo ten temat był drążony wiele razy. Złapał nas za nogi i nie puszczał, aż do teraz. Wielokrotnie deklarowaliśmy się, że P2W nie dotknie naszej kochanej Alkatrii, ale pora złamać tę deklarację. Staraliśmy się bazować sklep na przedmiotach stylistycznych, aczkolwiek jak zauważyliśmy - nie da rady tak pociągnąć na dłuższy okres czasu. Gracze po prostu wymagają czegoś nowego w sklepie, jakiejś możliwości wydania pieniędzy na nowe oferty. Podzielimy się przy okazji naszym spojrzeniem na ostatnie wydarzenie - czyli start nowego serwera. Doświadczyliśmy małego zawodu, ponieważ ilość graczy nie przekroczyła wtedy nawet 80. Przez to właśnie zauważyliśmy, że pomimo ogólnego hejtu takich segmentów, ludzie wolą grać w gry z P2W.
7. Praca nad ważnymi elementami gry. | Po wprowadzeniu wszystkich wyżej wymienionych punktów skupimy się na Aplikacji Mobilnej oraz wersji anglojęzycznej. Na zagranicznym rynku tego typu gry cieszą się popularnością, ale głównie jako aplikacje na telefon.
Przy okazji... - Gracze, którzy utracili przedmiot o nazwie "Tajemniczy symbol na prawym oku", który jest niezbędny do wykonania niektórych zadań z Bursztynowego Bractwa i ukończyli Quest "Posiłki" Księga II cz.5 Krwawe Bractwo, mogą zgłaszać się na panel kontaktowy w celu odzyskania przedmiotu.
Do zobaczenia w następną sobotę!
Wszystko tutaj fajnie brzmi. Ocenie będzie podlegać jak zostanie wprowadzone.
1. Zmiana skalowania poziomów, może rzeczywiście zachęci do dłuższego grania - podejście pozytywne
2. Zmiana poziomów broni/ekwipunku, brzmi ciekawie - podejście bardzo pozytywne
3. Zmniejszenie potrzebnego doświadczenia na lvl - podejście neutralne
4. Drzewko umiejętności - brzmi fajnie, czekam na jakieś pierwsze dokładniejsze informacje lub pokaz albo wprowadznie - bardzo pozytywne
5. Balans - no fajnie by było jakby nie tylko lvl miał znaczenie ale też itemki które się posiada, ponieważ gracz stara się je ulepszyć lub zebrać, a nagle ktoś ze zwykłym lub rzadkim eq go pokonuje bo ma kilka lvli więcej, tak samo zresztą potworki 11 lvli gap daje nagle przewagę nad stworem - podejście pozytywne/czekam
6. Sklep Premium - mam nadzieję, że będzie bardziej w formie boosterów, teleportów, gwarantowanego ulepszenia itemu - podejście neutralne/czekam jak to będzie
7. Praca nad ważnymi elementami gry - fajnie jak by była na IOSa również dostępna aplikacja - podejście neutralne Pasomo, 2023-06-11 10:14:49