Kolejna sobota, czyli następne Sobotnie Zmiany!
Oto zmiany, które doszły od ostatniej soboty:
+Po przegranej walce gracz odradza się z 15% HP.
+Nowy panel kontaktowy na stronie głównej.
+Nowa umiejętność od 22 poziomu: Trucht - Zwiększa Prędkość poruszania się postaci o 25% na 25 sekund.
+Przygotowaliśmy już nowe umiejętności na poziomy: 80 (pod profesje, obszarowe), 90 (pod profesje, atak w przód) oraz 100 (all, def).
+Dodanie przycisków akceptacji/odrzucenia lootu.
+Wyszukiwarka NPC/przejść na minimapie.
+Panel edycji dialogów dla osoby, która zajmie się poprawą literówek itd. Osobą tą jest Dysnomia!
+Wyświetlanie wymagań poziomowych na przejściach map.
+Możliwość dodania bb-code/zdjęcia do zgłoszenia.
+Zapisywanie ostatnich 100 wiadomości z Server Logu. (Można w każdej chwili przejrzeć nagrody z questów itd.)
+Ikonka rozpoznawcza dla handlarzy Czerwonymi Groszami.
•Wszystkie przejścia na potwory Epickie mają ograniczenia +/- 15 lvl'i od poziomu Bossa, Legendarne +/- 20 lvl'i oraz (w przyszłości) Mityczne +/- 30 lvl'i.
•Po przegranej walce gracz traci znikome wartości doświadczenia.
•Poprawa działania czatu prywatnego, od teraz zapisuje się per postać, a nie per przeglądarka.
•Zmiana tabeli doświadczenia od 70 poziomu.
•Poprawki w umiejętnościach drużynowych.
•Małe poprawki drugich warstw.
•Poprawki sprawdzania poziomów podczas odbierania questów dziennych.
•Stroje z najazdów otrzymuje się teraz w formie itemów na użycia.
•Poprawa okienka po najechaniu na przedmiot, który otrzymało się po otworzeniu skrzynki.
•Dodanie ograniczenia ilości kupowanych strzał.
•Naprawa statusów online w zakładce Znajomych.
•Naprawiono bugowanie się slotów szybkiego użytku.
•Naprawa błędu z "zamrażaniem", znikaniem i bugowaniem mobów przez towarzysza.
•Zmniejszenie czasu czekania do wyjścia podczas najazdu, z trzech do jednej minuty.
•Poprawa widoczności dłuższego grawera przedmiotu.
•Poprawa błędu z zablokowanymi slotami podczas wymiany.
•Z potworów na dungeonach otrzymuje się doświadczenie, ale -50%.
•Poprawki w istniejących wcześniej umiejętnościach. Pozostało tylko 10 questów do stworzenia w Verdencie!
Tak jak obiecałem, dla czytających udostępniam kilka informacji z Verdentu:
Do miasta wejdziecie już od 40 poziomu, wykonując krótkie zadanie lub jeszcze wcześniej robiąc zadania fabularne z Babami z Asgardu.
Przygotujcie najlepsze łopaty, bo czekają Was kolejne wykopaliska! Przygotujcie złoto, bo dojdą nowe narzędzia, a do tego nowe surowce!
Nudzą Was podstawowe surki? Nie szkodzi, bo jednym zamachem odetniecie głowę poległego wiarusa, a dla odważnych głębokie wody kryją swe perły.
Prawie 160 zadań z czego 24 dzienne, 6 ukrytych zagadek, towarzysz, 54 surowców (drzewka, żyły, łowienie, kwiatki), 38 (raczej się zwiększy) umiejętności do odblokowania, ulepszanie, arena PvP, bestiariusz, ponad 550 map do zwiedzenia, 6 dungeonów, 6 najazdów, prawie 3000 itemów, moby: 34 rzadkich, 6 wędrujących, 14 epickich i 13 legendarnych bossów, prawie 100 ścieżek muzycznych, alchemia i wiele innych!
Z pewnością po starcie nie zaznacie nudy w Alkatrii. A dla wielbicieli eventów, już niedługo potem przygotujemy Sezony, które co miesiąc zaciekawią Was swoimi atrakcjami.
Żegnajcie! Do następnej soboty, albo do zobaczenia w grze!