Wasze propozycje

[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
19:59 / 03-12-2019

Hej, jako że start gry zbliża się coraz bardziej, chciałbym się zapytać co chcelibyście, abyśmy dodali lub zmieniili w mechanice gry


Polubienia: 6
Deedis
Ciekawy



Profesja: Hunter
Poziom: 150
Postów: 10
Reputacja: 73
20:27 / 03-12-2019

Na pewno lepszy drop z bossów i rozbudowanie przedmiotów ( statystyki, bonusy itp)

 


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
20:29 / 03-12-2019

Chodzi mi bardziej o samo działanie gry, niż jej zawartość. Mamy na uwagę balans przedmiotów i potworów, lecz w pierwszej kolejności musimy skończyc mechanikę :)


Polubienia: 2
Marmu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 54
Postów: 32
Reputacja: 62
21:30 / 03-12-2019

Szybki pasek na potki leczące? Bo tak średnio z tym otwieraniem torby i spamieniu w ten jeden potek by lekną. Jak i naprawę paska szybkiego wyboru zaklęć bo tak trochę dziwnie działa


Polubienia: 4
Yuri
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
21:31 / 03-12-2019

Jak dla mnie ciekawym rozwiązaniem byłoby pozbycie się podziału na profesje, a oparcie się bardziej na czymś w rodzaju "drzewku rozwoju". W tym drzewku rozwijali byśmy swoje umiejętności w danym kierunku, na przykład elementy związane z siłą, by stać się wojownikiem lub coś związanego z intelektem by móc rozwijać magiczne zdolności. 


Polubienia: 7
Quoreon
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 70
Postów: 1
Reputacja: 16
22:01 / 03-12-2019

moją  propozycją będą tak zwani "Mistrzowie" profesji coś w stylu guru  każdej z profesji  i po osiągnięciu 50 poziomu specjalny quest, że już mamy obycie z profesją, którą wybraliśmy np zabicie jakiegoś potężnego potwora lub coś w  ten deseń  a nagrodą Mityczny oręż dla każdej z profek

Wyglądałoby to mniej/więcej tak :

Mistrzowie 

Brutus - Wojownicy

Potężny Magus - Magowie

Zwinny - Łowcy 

Itemy :

Wojownik - Miecz lub Topór

Mag - Różdżka 

Łowca - Kusza lub Łuk


Polubienia: 5
areczek
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 30
Postów: 1
Reputacja: 3
07:52 / 04-12-2019

1. Slot pod bronią wykorzystać do kolejnego uposażenia(pierścienie).

2. Strzały/kołczany w miejscu tarczy dla łowców.

3. Interaktywna mapa(gdy chodzimy to znacznik się rusza).

4. Poprawienie przeciągania ikonek umiejętności oraz innych rzeczy na "szybki pasek" jak i dodanie przeliczników do umiejętności. Również można pokusić się o rozszerzenie bardziej tego choć do tego potrzebne są jakiekolwiek przeliczniki żeby to miało ręce i nogi jak i sam opis, rozbudowa o nauczanie umiejętności za złoto (gdzieś te złoto musi ubywać).

5. Szczątkowa ilość quest'ów na zasadzie idź od wodza do rybaka, grabarza potem do karczmy zapytaj pięciu strażników zrób fikołka, zaczekaj 25minut i gotowe. Brak jakichkolwiek ograniczeń czasowych(ewentualnie 5min lub jakiś bardzo ważny quest to wtedy można dodać dłuższy czas choć i tak to jest tylko utrudnianie graczowi, a to chyba niezbyt na rękę nikomu) - piszę to już z wyprzedzeniem ponieważ taki gatunek gry się tym bardzo mocno charakteryzuje, a lepiej już iść w stronę ciekawego grindu niż samej totalne fabuły, fabuła gry to dodatek.

6. Przyjaciele/Wrogowie - zmniejszenie okienka i dodanie od razu podziału bez potrzeby klikania w daną zakładkę bo sztucznie ją to tylko powiększa, a wiadomo że zgrabne jest piękniejsze.

7. Zmiana nazwy profesji rycerz na wojownik jest to wiadomy zabieg raczej nie wymagający rozwinięcia się. Jeżeli trzeba to mogę to rozwinąć.

8. Rozłożenie zakładek chatu w następujący sposób główny/świat->prywanty->klan->pomoc-> a do zakładki server log podpiąć istotne interakcję jakie wykonujemy ewentualnie pozbycie się tej zakładki chyba, że jest inny cel tej zakładki.

9. "szybki pasek" jak i sam ekran gry poprawienie w taki sposób żeby skalował się według  wielkości rozdziałki przeglądarki, dorzucam screen'a bo może być to niezrozumiałe za bardzo: https://imgur.com/a/VjBzX72

10. Skalowanie wszystkich rzeczy które możemy otworzyć (klan, przyjaciele itd) według wielkości rozdzielczości przeglądarki.

11. Rozbudowanie paska o kolejne pozycje hp oraz mana(?) ponieważ aktualny pasek w lewym dolnym rogu jest bardzo mało intuicyjny i wręcz powiedziałbym męczący.

12. Zmniejszenie ilości exp'a jak i złota ze skrzynek tak żeby sens był robić na początku serwera quest'y póki cena złota nie poleci zbyt na pysk. Również dodanie progu level'owego do otworzenia danej skrzynki, a nie że na 1lvl'u ktoś poleci po skrzynkę z której jest 10k exp'a to ma być dodatek a nie wymóg lepiej tego się trzymać.

13. Statystyki - po najechaniu na daną statystykę żeby pokazywało jaki jest przelicznik i jaki % bonusu z tego mamy bo np. teraz poza 20 punktami w krytyk nie wiem czy ja mam 0,5% 1% a może 20% na cios krytyczny.

14. Posegregowanie outfitów, które mamy do wybrania z podstawowych według profesji.

15. Możliwość przyspieszenia bitwy z potworem tak żeby nie trzeba było po prostu czekać (nie wiem jak ma to wyglądać po ukończeniu systemu walk więc dorzucam tą propozycję)

Takie tam szybkie 15 propozycji z mojej strony, może rozruszam towarzystwo które się bawi na serwerze. Stricte kosmetycznych propozycji nie dawałem aczkolwiek również mogę nadmienić choć nie wiem czy jest sens na tym etapie serwera do tego aż tak mocno przykuwać uwagę kiedy są istotniejsze rzeczy do zrobienia niż poprawienie wyglądu na becie.

Również rzucam taką luźną propozycję aby administratorzy gry otworzyli jakiś temat na forum i dodawali co jest dodane/zmienione itd.


Polubienia: 3
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
18:04 / 04-12-2019

@Marmu

Cos dzisiaj poprawilem, ale nie wiem czy o to chodzilo. Jakbys mogl opisz mi to dokladniej

@Yuri @Quoreon

Nie bedzie usuniecia profesji, aczkolwiek zgodnie z pomyslem "Mistrzow" bedzie drzewko umiejetnosci do rozwiniecia profesji. Czyli np jestesmy "Wojownikiem" (nazwa profesji zmieniona dzisiaj) i mozemy rozwinac swoja postac przykladowo w dwa kierunki -> Barbarzynca (ma wiecej ataku i mniej obrony) lub Rycerz (wiecej obrony, a mniej ataku) i tym sposobem bedziemy miec inne czary i inne zastosowanie klasy.

@areczek

1. Slot pod bronia jest wykorzystywany dla pierscieni, poprostu trudno jest znalezc :P

2. Narazie nie zamierzam wprowadzac strzal i amunicji

3. Chodzi Ci o takie kolko z minimapa?

4. Lekko poprawilem to przeciaganie umiejek. Co do opisow i zakresu obrazen to jest to problematyczne, gdyz przelicznikiem sa inne w zaleznosci od poziomu gracza, poziomu targetu, poziomu umiejetnosci i wrazliwosci targetu na dany typ obrazen :P

6. @todo na kiedys

7  Zmienione

8. Narazie nie zamierzam dopasowwyac gry i okien do responsywnosci, aczkolwiek jesli chodzi o pasek szybkiego uzytku bede musial cos wykombinowac

11. Nie mam za bardzo pomyslu jak to ma wygladac, aczkolwiek jestem za

15. Nie dojdzie, ogolnie walka jest real time i mnostwo umiejetnosci ma efekty czasowe, wiec nie mozemy przyspieszyc tego


Polubienia: 2
Marmu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 54
Postów: 32
Reputacja: 62
18:20 / 04-12-2019

W skrócie

Błąd 1 - https://imgur.com/3mKj5UV Czego ja właściwie używam?! Ognia, tej kuli? Nie wiem. Leci kula to chyba to (pod mocką leczenia widać,że coś jest. Zbugowane to troszku)
Błąd 2 - Prócz 1,2 oraz 3 to połowa paska nie działa 


To tyle 


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
18:24 / 04-12-2019

@ Marmu

Sprobuj w sklepie zresetowac umiejetnosci i jeszcze raz wrzucic w okno szybkiego uzytku. Co do tego, ze polowa nie dziala, nie pisze przypadkiem po prawo na dole ze "Trzeba wybrac cel"?


Polubienia: 1
[Wygnaniec] Arab
Ciekawy



Profesja: Mage
Poziom: 62
Postów: 8
Reputacja: 73
13:47 / 05-12-2019

@ Suchodolski

Zgłos bład w tym temacie http://fantasy-world.pl/forum/topic/44

Natychamiastowo zostanie rozwiazany.


Polubienia: 1
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
20:12 / 10-12-2019

BUMP

Moze cos nowego? :D


Polubienia: 2
Marmu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 54
Postów: 32
Reputacja: 62
21:23 / 11-12-2019

Długo mie nie było xd. Cóż taka propozycja na szybko. Jakie autonamierzanie w questach? I skoro będzie takie coś jak alchemia zbieractwo to może dodać receptury?

Lub jakieś drzewko rzemieślnicze? Skoro ma być drzewko klas? Że npc by miałyby dla nas jakieś daily qesty nwm zrób to zrób tamto i przynieś mi to

Droga alchemika rzemieślnika górnika i takie coś mniej więcej 

Moglibyśmy się uczyć poszczególnych drzewek a potem np od jakieś mastera danej profesji i im wyższy pozio, npc chcą bardziej wymagajace produkty 


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
13:18 / 15-12-2019

Proponuję ogarnąć minimapę, aby nie rozciągałą tak podglądu bo wygląda to tragicznie.

Aktualnie: https://imgur.com/a/Vu7CgDr

Moja propozycja: https://imgur.com/a/8MbnmXf

 

jeśli ktoś korzysta z rozszerzenia Tampermonkey to prosze: https://pastebin.com/pWzKGzw4


Polubienia: 2
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
20:07 / 18-12-2019

@Yuri dzięki za propozycję, dodałem do gry :P


Polubienia: 2
Yuri
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
11:41 / 20-12-2019

Małą aktualizacja do mapy: https://pastebin.com/2Cnj90QY

Wprowadza poruszanie się znacznika postacii. (Sam już musisz znaleźć która to funkcja od tego jest)


Polubienia: 1
Karolek
Ciekawy



Profesja: Warrior
Poziom: 3
Postów: 7
Reputacja: 15
02:25 / 22-03-2020

Fajne by było jak byście dodali strefę czerwona i pomarańczowa i zielona każda z tych stref to jak taka mapa tylko np na czerwonej można bić każdego nawet jeśli ma wyłaczone zablokowanie pvp a na pomarańczowo to można kogoś bić jak np ma właczone a jak nie ma to nie można bić a jak jest zielone to wcale nie można bić :) pozdrawiam Karol.


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
10:33 / 22-03-2020

Rozważamy to i zostanie to wprowadzone w najbliższym czasie. 


Polubienia: 2
Enilamek
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 31
Postów: 1
Reputacja: 9
21:37 / 22-03-2020

Proponuję zmniejszenie zasięgu poruszania sie na kliknięcie ponieważ gracze wtedy wszędzie będą poruszac sie automatycznie a chodzi o to aby czasami tez pomyśleli.


Polubienia: 2
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
22:32 / 22-03-2020

To poruszaj się klawiaturą ^^


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
18:09 / 23-03-2020

Proponuję dodać obramowania to itemków z odpowiednią rangą. 


Polubienia: 1
Jax
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 2
Postów: 3
Reputacja: 4
01:54 / 16-04-2020

1. Poprawa przejrzystości forum, mechaniki forum, bo jest niestety strasznie okrojona, niewygodna. 
2. Wdrożenie podglądania, kto dał polubienie na forum, oraz możliwość wpisywania komentarza w ocenę (polubienie).
3. Przeprowadzanie eventów, również fajnie gdyby było coś na otwarcie gry.
4. Po otworzeniu dowolnego okna w grze (np. moja postać (tam gdzie eq)) możliwość poruszania się, ponieważ nie da się poruszać, ani jakkolwiek korzystać z funkcji postaci, da się dopiero po zamknięciu.
5. Możliwość korzystania z przedmiotów nie tylko dwuklikiem (bo jak jest duża ilość itemów i otwiera/korzysta się dwuklikiem to zaznacza nam jakieś teksty, zamiast korzystać z tych przedmiotów i jest to bardzo uciążliwe). Na korzystanie z itemków mam takie pomysły również: Jeden klik PPM na item i go użyjemy, przeciąganie itemku, którego chcemy użyć na EQ (ale najlepiej z tym PPM, najwygodniej będzie).
6. Możliwość przesuwania itemków w ekwipunku gdzie się chce, bo sortują się po kolei co jest niefajne, wiele graczy lubi mieć porządek w torbie i sobie poukładać np. miksturki na górze, a coś tam na dole.

7. Ostatnie i najważniejsze tak myślę - dodanie wioski startowej, bo obecna (plaża) jest niestety okropna, bardziej zniechęca niż zachęca do gry, nie przyjmujcie tego jako krytyki, tylko chęć zmiany przez konsumenta. 

 

P.S. Ale serio, wioska startowa w obecnym stanie jest okropna, bardziej proponowałbym zmianę tej lokacji dla wyższych lvli i dodanie startowej blisko miasta w najlepiej jakimś zalesionym terenie czy coś, oraz dodanie serii questów i najlepiej trackingu, gracze szybko się odnajdą, wioska nie będzie oczoje..rażąca xD i przynajmniej będzie zachęcać do gry. 


Jak na razie to tyle, mam nadzieję, że pomogłem w jakikolwiek sposób i fajnie by było gdybyście to wszystko dodali/naprawili to gra byłaby o wiele bardziej grywalna! :D
Pozdrawiam, Jax.


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
11:16 / 16-04-2020

7. Odnośnie startowej lokacji to myślałem nad zmianą jej wyglądu, bo mi osobiście samemu średnio pasuje. Jeśli chodzi o zalesione tereny to nie będą na starcie gry. Druga wyspa na którą możemy się udać jest już w leśnym klimacie. Każda gra zaczyna gdzieś w lesie, czemu ciągle to powielać. 

6. Ta funkcja jest już w grze i działa.


Polubienia: 1
Jax
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 2
Postów: 3
Reputacja: 4
17:34 / 16-04-2020

@Veres

Co do wioski to ogólnie byłoby okej, gdyby były ciemne odcienie kolorów i bardziej prosta dla nowego gracza. Plaża razi strasznie w oczy i nie wiadomo co, gdzie i jak w większości.

 

A co do odpowiedzi na 6 punkt to masz rację, zauważyłem już. xD

Jak odniesiesz się do reszty moich punktów? (1-5).


Polubienia: 1
Yuri
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
19:27 / 16-04-2020

Ad 1. Tak, forum jest do przerobienie, o czym wspominał sam Gitu. Nie uznał jednak, że jest to priorytetowa sprawa, gdyż woli ukończyć systemy w grze. Przypomnę tylko, że gra jest tworzona po godzinach, więc sprawy prywatne wpływają na wolniejszy rozwój.

Ad 2. Zapewne będzie go dodane w odnowionym forum, ale to już do pierwszego podpunktu bym zaliczył. 

 Ad 3. Z tego co mi wiadomo, jest jakiś system do eventów, jednym z nich jest coś typu rajd, ale to już Gitu musi się wypowiedzieć.

Ad 4. dziwne u mnie działa, tyle że ja korzystam z chodzenia myszka, nie wiem jak klawiatura.

Ad 5. Prawym przyciskiem to bym proponował, żeby pokazywało się menu wyboru (wyrzuć, użyj). Wyszedłbym z tym bardziej do przodu z myśleniem o tym, żeby powoli zacząć wspierać urządzenia inne niż desktopy. Zresztą dotykowe ekrany by skorzystały na ulepszeniu używania itemkow. Jest to kwestia do przemyślenia


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
09:37 / 17-04-2020

Ad 1. Forum na obecną chwilę zostanie takie jakie jest, na pierwszym miejscu stoi grywalność gry, po wypuszczeniu jej w eter, zajmiemy się forum, gdy będzie większy napływ graczy.

Ad 2. To samo co pkt. 1

Ad 3. Gra jest w fazie deweloperskiej, czyli na obecną chwilę nie będzie żadnych eventów, bo gracie na serwerze testowym. Można powiedzieć, że jesteście bieżącymi testerami gry. Jeśli chodzi o przyszłość, to tak będą eventy w zależności od okazji. W grze będą również występować eventy globalne, które są oskryptowane i dotyczą konkretnych rzeczy. Np. rajd na daną lokację, zwiększony exp, zwiększony drop itp...

Ad 4. To już pytanie do Gita, możliwe, że się to poprawi jak będzie sprawiało Wam tyle problemu.

Ad 5. Myślę, że to też do zmiany tak jak napisałeś.

Co do mapki, to właśnie zmotywowałeś mnie do jej nowej formy, bardziej przyjaznej dla nowego gracza. Będzie stworzona na zasadzie prowadzenia za rączkę, aby każdy nowy nie miał problemów z zapoznaniem się z grą. 


Polubienia: 3
Narahito
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 4
Postów: 2
Reputacja: 0
13:06 / 03-05-2020

Dodał bym nad npc który ma do nas jakiś quest znak zapytania, to nam da większą wygode. i  log walki podobny jak w Margonem.. System umiejętnośći też troche tak *leży* niby coś tam odblokowujemy ale nie można tego użyć my sami. Ogólnie narazie próbowałbym upodobnić grę do margonem z lat 2006-2010. Dodawanie dodatków mini map innych pierdół nie ma sensu na obecnym etapie gry. Dodanie tytanów herosów też oczywiśćie byłoby *konieczne* lub coś w ten desen.:D


Polubienia: 0
Yuri
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 16
Reputacja: 51
13:13 / 03-05-2020

Narahino, sugeruję lepiej zapoznać się z aktualnie dostępnymi mechanikami. Rzeczy typu minimapa, powstały na prośbę aktualnych graczy. Jeśli dokładniej zobaczysz, to administracja cały czas bierze pod uwagę głos graczy. 

Umiejętności przecież można używać i robi to każdy gracz, jeśli masz z nimi problemy to napisz o tym na forum.

Co do tych "pytajników" to dobry pomysł.

A i jeszcze jeśli chcesz upodabniać grę do innej, nie zakładaj, że każdy w nią grał w ogóle lub w tamtym czasie.


Polubienia: 1
Narahito
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 4
Postów: 2
Reputacja: 0
13:18 / 03-05-2020

Yuri. Jak znajdę to wyślę link do filmiku na youtube jak gra wyglądała  10 lat temu A minimape to miałem na myśli, że dodatek, że R wciskasz i mapa się pojawia xd

 


Polubienia: 0
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
22:27 / 03-05-2020

To tak jak porównywanie biedronki i Lidla, niby to samo, ale jednak inne. Nie będzie to drugie Margonem koniec. Gra będzie szła w zupełnie innym kierunku niż idzie Margonem. 


Polubienia: 1
Perphan
Ciekawy



Profesja: Hunter
Poziom: 150
Postów: 9
Reputacja: 33
13:12 / 23-10-2020

UWAGA!

Reaktywuję temat. Piszcie koniecznie i w miarę szybko wszystko co wam leży na sercu, w dotyczy tej gry. Piszcie żeczy ważne, poważne i pierdoły, ja przeczytam i zanotuję te, które ja uznam za najważniejsze.

Tylko stosunkowo szybko, bo listę muszę mieć na poniedziałek.

Pomysły, zastrzeżenia, protipy i inne rzeczy. Co wam do głowy przyjdzie.

W miarę możliwości odpowiem też na forum, w temacie:)


Polubienia: 0
Lefertyn
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 150
Postów: 1
Reputacja: 1
18:54 / 23-10-2020

Ja byłbym za wprowadzeniem systemu reputacji w różnych środowiskach(przestępcy, straż, kapłani itp.), umożliwiając dostęp do np. nowych sklepów, map czy określonych serii zadań w linii fabularnej, zależnych od wcześniejszych wyborów podejmowanych w questach. Reputacja mogłaby być podzielona na tą lokalną i światową. Mając odpowiednio wysoką reputację, chociażby u przestępców, można bez problemu obracać się w ich towarzystwie i łatwiej zdobywać od nich informacje itp. NPC wiedząc, jakie z nas chojraki, będą bardziej ustępliwe w dialogach ;). Robota przy wprowadzeniu tego będzie dość żmudna, lecz moim zdaniem przyniesie multum korzyści i fajnie rozbuduje grę. Osobiście chętnie pomógłbym w rozpisywaniu możliwych wypowiedzi i zadań, jeśli pomysł zostałby zaakceptowany. 


Polubienia: 1
Perphan
Ciekawy



Profesja: Hunter
Poziom: 150
Postów: 9
Reputacja: 33
19:02 / 23-10-2020

Hmm... Przemyślimy, ale niestety, w obecnym zespole, przy obecnym natłoku prac, nic takiego nie wejdzie przed startem.


Polubienia: 1
Don Patryk
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 58
Postów: 2
Reputacja: 0
12:49 / 03-01-2021

Dodajcie jakis lootlog czy cos w tym stylu, widac na aukcji unikatowe rzeczy a nie wiadomo z czego mozna je dropnac. czy ze zwyklych mobow tez leca takie rzeczy ?


Polubienia: 0
Sorcerer
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 47
Postów: 5
Reputacja: 5
13:11 / 03-01-2021

Działa tutaj coś takiego jak Exp-Shared w grupie?


Polubienia: 0
Don Patryk
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 58
Postów: 2
Reputacja: 0
13:15 / 03-01-2021

Z tego co pisał admin jest 5% wiecej


Polubienia: 0
Xanti
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 13
Postów: 2
Reputacja: 5
15:10 / 03-01-2021

Witam,

1. Zmienić trochę okienko "umiejętności". O 4 rano pokazywały mi się wszystkie umiejętności, teraz pokazują mi się tylko 2. Najlepsze jest to, że wszystkich umiejętnośći, które miałem do wyboru wcześniej mogę teraz używać (?). 

3. Dodać popularną "Battle Liste" czyli najzwyczajniej spis mobów w pobliżu postaci z możliwościa ich zaznaczenia (naprawdę jest upierdliwe trafienie w moba kiedy on nagle zaczyna się ruszać jakby tańczuł czaczę....

4. Zmienić pasek podręczny/wyboru (jak zwał tak zwał). Dodać na nim możliwość wyboru umiejętności, bez potrzeby włączania okienka "Umiejętności". Ułatwiło by to życie takim magom jak i omineło by bugi jak wyżej wymieniłem (pkt. 1) 

Na ten moment to tyle, co mi się rzuciło w oczy po niecałej godzinie grania :)


Polubienia: 2
Tofiko
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 12
Postów: 1
Reputacja: 0
18:11 / 03-01-2021

Witam jestem czołowym graczem Margonem i jednym z pierwszych w tamtej grze.

System walki musi być TUROWY w takiej grze bo to jedyny powód dlaczego od razu wyłączyłem grę,walczysz i w sumie klikasz byle co i nie wiesz co ile zadało,czemu zadało i wszystko takie losowe,bez sensu.


Polubienia: 0
Hornigold
Ciekawy



Profesja: Warrior
Poziom: 33
Postów: 6
Reputacja: 13
13:22 / 07-01-2021

To samo napisałem ale w innym temacie, wklejam tutaj dla zasięgu.

-handel złotem(jeśli da się komuś dać samo złoto to sory ale nie widzę takiej opcji)

-Dungeony do zmiany całkowicie. Obecnie 1 osoba blokuje co jest najgorszym pomysłem jaki mogę sobie wyobrazić. Można pomyśleć o indywidualnym czasie odnowienia (np każdy może wejść raz na dwie godziny i spróbować, śmierć skutkuje wywaleniem z dungeony i stratą próby).

-Grupa grupa i jeszcze raz grupa, najwięcej graczy możecie zyskać i utrzymać poprzez rozwinięcie wspólnej gry. Ogarnijcie podział lootu ale to chyba każdy wam już mówił, podział expa w grupie(w zależności od lvl lub po równo), ograniczenie lvlowe.

-Co do bossów to warto wprowadzić ograniczenie lvlowe,bo tak obecnie 40 lvle biegają po jakiś bizonach 25, ludzie na lvl 23-28 są bez szans w walce o loot z takim osobnikiem. Proponuję uszeregować rzadkie potworki co 5 lvl, dodać je w różne zakątki map, jaskiń i wprowadzić blokadę do 3 przedziałów levelowych (osoba z 25lvl mogłaby bić rzadkie stworzenie z lvlem 20,25 oraz 30). Żeby rzadkie potwory(zgaduje,że odpowiednik elity z margonem) nie były aż tak rzadkie jak BOSSY warto rozrzucić np po 2-3 z tego samego przedziału poziomowego co ograniczy monopol na  rynku przez jedną osobę co ciągle czeka na jednym spawnie.

-Ogarnijcie klany, żeby dawały coś więcej niż podpis pod nickiem. Ulepszenia klanu za złoto/questy klanowe (można wykorzystać czerwone grosze)

-Stroje, obecnie widziałem 3 rodzaje strojów nie licząc początkowego, odnośnie pracy nad takim strojem nie powinno być aż tak dużo więcej niż nad NPC, a będą miały dużo większy impakt na gameplay.

-Sklep premium, reklamy. Rozwińcie to jak najszybciej, jest was mało w ekipie a pieniądze pozwolą na zaangażowanie większej ilości osób w projekt, który obecnie jest ambitny i obiecujący. Co do samego sklepu warto byłoby aby nie miał wpływu na grę a jedynie ją upraszczał i sprawiał,że jest przyjemniejsza (teleporty do głównych miast, jakieś miksturki, zmiany wyglądu itp). Wprowadzenie elementów ekwipunku może zniszczyć rozgrywkę.

-Dużo osób wam mówi abyście nie patrzyli na margonem ale warto popatrzeć na to co margonem stworzyło. Community margonem zawsze miała wywalone w questy, fabułę, dokładność strojów a bardziej ich interesowała sama rozgrywka. Jeśli chcecie utrzymać a nawet zachęcić graczy warto skupić się na rozwinięciu samej rozgrywki,mechaniki i dopracowaniem błędów niż nad dodawaniem NPC, jakiś mniejszych lokalizacji itp. Wiadomo jest to MMORPG i trzeba utrzymać klimat RPG, ale start był obiecujący, a dodawaniem questów zabawicie graczy może na parę dni, gdzie prace nad 50 questami prawdopodobnie zajmą miesiąc.

-Odnośnie dungeonów, pomyślcie jeszcze nad instancjami grupowymi, tak aby wypad na ciekawszego potworka był grupowy i nie było możliwości zepsucia go przez inna grupę czy pojedyńczego gracza z wyższym poziomem.

-Rozwinięcie aukcji, możliwość filtrowania przez rzadkość itemku, profesję(odnośnie bronii) oraz alfabetycznie.

Znak na forum,że post był edytowanu lub podgląd postu sprzed edycji.


Polubienia: 3
VarusekPl
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 29
Postów: 1
Reputacja: 0
13:01 / 17-01-2021

Ja proponowałbym troszke więcej zadań na mniejsze levele bo expienie cały czas moze kiedyś się znudzić.

 


Polubienia: 0
Estro Pajero
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 47
Postów: 3
Reputacja: 3
18:54 / 17-01-2021

Ja natomiast proponuje dodać nowe questy na lvle 35-40, gdyż na tym przedziale wieje nudą. Oczywiście rozumiem że ekipa ma na ten moment wiele pracy, jedynie piszę by mieli to na uwadzę, oraz by w momencie wydania nowej wyspy nie był to pusty przedział na "przeexpienie"


Polubienia: 2
Astrix
Ciekawy



Profesja: Warrior
Poziom: 64
Postów: 8
Reputacja: 15
02:55 / 18-01-2021

Witam uważam abyście dodali nowy rodzaj moba ZŁODZIEJ [heros]

będzie to mob który będzie się respił w róznych lokacjach ale tylko jeden będzie się respił np 2 gpdziny na konkrętnych mapach np asgard/zatkoa/i gdziś jeszcze i respy jego gdzie mogą się repsić dokładniej 

loot byłby z niego Mistyczny legendarny epicki rzadki]

noi dałbym jakiś wykrywacz jego np  chodzisz i ci wyskakuje powiadomienie wykryto złodzieja do 20 kratek zasięg wykrycia złodzieja [herosa] czaicie fajny easpekt byłby .. jeśli tak polub to


Polubienia: 0
Fenrir
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 49
Postów: 1
Reputacja: 0
12:45 / 19-01-2021

@Astrix

Wszystko pięknie fajnie ale zbyt przypomina to herosa z Margonem o tej samej nazwie.

Nie mówię, że sam pomysł jest zły ale skopiowanie tego samego z innej gry nie polepszy jej wizualnie

Zgadzam się jednak z tobą aby został wprowadzony jakiś potwór (pod inną nazwą), który nie pojawiałby się w jednym miejscu 

Wtedy gra nie nie polegałaby na tym, że jedyne co robisz to expisz, zbierasz surowce, robisz questy lub dangi.

Pozdrawiam Fenrir


Polubienia: 0
[ADM] Veres
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 145
Postów: 4
Reputacja: 2
20:46 / 19-01-2021

Myśleliśmy nad unikalnym respawnem, być może takim mobkiem będzie ten mityczny. Bo nie mamy jeszcze takowego w grze, ale pojawiło się kilka koncepcji tego. Ewentualnie te legendarne podzielimy na statyczne i dynamiczne, aby dodać trochę różnorodności i losowości w grze.


Polubienia: 0
Squanchy
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 33
Postów: 4
Reputacja: 44
23:04 / 21-01-2021

Co prawda jestem nowy w tej grze, ale z punktu widzenia nowego gracza miałbym kilka propozycji. Byc moze padły już one wyżej, proszę wybaczyć nie czytalem calego tematu.

 

1. W oknie miniMapy pasek do filtrowania npc na mapie

2. System mozliwoscio ustawien skrotow klawiszowych

3. Mozliwosc Auto Zamykania Dropu

4. Na minimapie zaznaczone Questy(Npc ktory daje Quest)

5. System Auto Wiadomosci (np. na 15 lvl info o mozliwosci klepania Dungeonow oraz informacja jak) itd.

6. 15 Sek czekania na napisanie kolejnej wiadomosci to wedlug mnie ciut za dlugo, ale jesli juz to dobrz by bylo gdyby wiadomosc nie znikala jesli za szybko chcemy wyslac

7. Mozliwosc zmiejszenia chatu oraz jego przesuniecia

8. Ogolnie informacje (Info o posiadaniu nowego eq po wbiciu lvl?) no i takie tam podobne

9. Zaznaczenie Sklepow (np. Inny kolorek na Minimapie?)

10. Prezycyjne info o przedmiotach (np. Gdzie lub do czego mozna wykorzystac konkretny przedmiot)

11. Informacje na Pasku szybkiego dostepu, ze sloty 1-4 na przedmioty jakies, 5-9 na Umki. Lub opcja ustawienia jak kto chce)

12. Opcja zmiejszenia minimapy (pozostawienie mini podgladu)

13. Po kliknieciu na mapke idzie gdzies tam

14. Zaznaczenie Mobkow na mapie

15. Mozliwosc Zoomu mapy (czasem ciezko dojrzec droge :/)

To tyle po kilku godzinnej obserwacji. Jak wpadnie mi cos wiecej do glowy dopisze :)

Pozdrawiam


Polubienia: 1
Demontriady
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 43
Postów: 3
Reputacja: 1
14:53 / 23-01-2021

Witam, w tym temacie chciałbym napisać kilka moich propozycji, będę co jakiś czas dodawał nowe.

A więc :

 

Respienie Potworów

  • Może na początku zacznijmy od czasu oczekiwania po którym potwory i inne kreatury wracają do życia, moja propozycja żeby ten czas zwiększyć, ponieważ one pojawiają się dosłownie co chwilę. Jakby tego było mało, robią to w miejscach w których występują różnego rodzaju bossy, rudy miedźi, żelaza, srebra uważam że jeszcze lepszym rozwiązaniem jest całkowicie usunąć je przy rzadkich , epickich itd oczywiście zostawiając je po drodzę prowadzonej do nich w taki sposób żeby nie przeszkadzały, w zamian za to zrobić Czerwoną Strefę aby można było zginąć od innego gracza lub samemu kogoś zabić.

 

Handel / Wymiana / Akceptacja

  • Bardzo polecałbym zmienić sam handel, ludzie woleliby żeby nie trzeba było wpisywać wartości przedmiotu 11111111 żeby go pokazać, tak samo chcą tego żeby można było się wymieniać przedmiotami oraz żeby były te przyciski akceptacji po obu stronach. Wiem że nie chcecie robić kopii innych gier ale to właśnie z takich gier powinniście czerpać inspiracje. 

 

Rzadkość Statystyk Broni

  • Jeśli chcielibyście się wyróżnić jeszcze bardziej moglibyście zmienić parametry tych samych broni np. rzadkich lub epickich o powiedzmy jakiś % tak żeby ten sam przedmiot różnił się od innego takiego samego to zmieniałoby jego wartość i gracz posiadający wyjątkowe szczęście mógłby zdobyć przedmiot powiedzmy epicki który przewyższa statystykami ten sam przedmiot zdobyty przez innego gracza lub jest też trochę gorszy .


Polubienia: 0
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
23:24 / 25-01-2021

Jutro dodam punkty do RoadMap z tej listy zapraszam do komentowania


Polubienia: 0
Squanchy
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 33
Postów: 4
Reputacja: 44
23:38 / 27-01-2021

Pomysłów ciąg dalszy po obserwacji gry

1. Ograniczenie poiadania ilości przedmiotów do wydobycia, np. max 1 siekiera, zapobiegnie to farmą surek.

2. Zmiejszenie wielkości depozytu 5 zakładek to potężna ilość gdzie można prechować surowce na lepsze czasy w poteżnej ilości

3. Max 99 surek w jednym pakiecie oznacza, ze w całej torbie można miec ich 99x70=6930 o.O. Nie wspominając o nieszcęsnych multi kontach

4. Mniejsze okna konfiguracji itd. Obecnie przy oknie przegladarki ustawionym na 100% gdy otworzymy takie okno zasłania ono jestesty prawie cały widok. Przy mapach pvp bedzie to bardzo utrudniało życie ludzią.

5. Ogaraniczenie czasu aukcji. Zauważyłem, że jeden item wisi od dobrych kilku dni ;/

6. Ograniczenie ilości aukcji dla jednej postaci.

7. Mozliwość wysyłania złota pocztą. Chciałem przenieść Sobie Gold na 2 postać okazało się to bardzo utrudnione.

8. Dodawanie przyjaciół po zatwierdzeniu przez gracza B. Obecnie możemy dodać wroga bez jego wiedzy, a przy mapach pvp możemy dzieki temu go sledzić ;/

9. Filtrowanie oraz ustawienie alfabetyczne listy klanów, ciężko znaleźć dany klan gdy jest to pomieszane totalnie :D

10. Przypinanie ważnych wiadomości do chatu

11. Zmiana proporcji chatu, obecnie rozciaga się prawie do polowy okna gry, leszym rozwiązaniem byłby chat wyższy, ale węższy

12. Mało widoczna ilośc posiadanych przedmiotów w przypadku np, tego https://prnt.sc/xq4r14

13. Nie wiem jak dla innych, ale dla mnie statystyki są totalnie nie jasne, nie wiem tak naprawde co daje mi ile itd. Czy kradzież zycia to % z mojego ataku? Jakie obrażenia generuje Inteligencja? Ile faktycznie obrony zyskuje, ile daje mi szybkość ataku, nie wiem jak inni, ale ja z punktu nowego gracza, nie rozumiem nic a nic. Tak samo czy atak Wiatrem np. ma inna skutecznosc niż np, Ogien w walce z mobami. 

14. Informacje z Umek. Przykładowo weżmy "Kula ognia" 'Obrażenia 4.0-5.0' eee czyli ile? ;/ Podpalenie szansa 40% okej, ale ile dają te czasowe obrazenia? Czas ofektu 4 sek, wyczerpanie? w sensie cooldown 5 sek? Pytanie jaki czas ofektu, i jakiego efektu skoro obrazenia czasowo maja 5 sek ;/ No nie wiem jak inni, ale dla mnie jest to conajmniej niejasne ^^


Forum:

1. Obecnie na forum jest mało tematów, ale przydałaby się szukajka, bo przy większej ilości będzie nielada zagwostka coś znależć

2. Przypinanie tematów tak aby były obe na szczycie listy, Pporadniki, regulaminy itd

3. Bardziej zaawansowany edytor wiadomości? 

4. Tematy takie jak [Mag, Lowca, Rycerz] może lepiej wsadzic w poradniki? Ludzie raczej tam szukają takich rzeczy


Strona Główna

1. Zmiejszenie pól informacji głównych ogłoszeń, strasznie dużo miejsca zabierają.

2. Po prawej stronie poniżej odnośników DC, YT znajdują się informacje o Najlepszych graczach, nowych postach, jest to diabelnie nieczytelne ;///

3. Lista osób pozyskanych do gry z Reflinku

4. Outfity klas nie mają żadnych ograniczeń co oznacza, że mag biega w stroju Lowcy i odwrotnie

5. Ikonka Ustawień nie różni się niczym od "Panel konta" 2x to samo ?:D

6. Po kliknięciu w jeden z głównych odnośnikow może warto aby przenosiło do okna z wyborem zakładki? a nie tylko rowijało liste, bądź aby w ogóle nie było rozwijanej listy, nie pasuje do reszty.

7. Informacja na stronie o wpisie do "RoadMap"

8. Informacja w szarym polu po zalożeniu konta brzmi jak zacheta do założenia konta, które już mamy, takie troche to dziwne

9. Wejdz do gry oraz Graj teraz działa dokładnie tak samo, po co powielać ten sam element?


Polubienia: 1
Misiaaak
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 47
Postów: 1
Reputacja: 2
18:28 / 04-02-2021

Trochę tego dużo wszystkiego dlatego nie wiem czy ktoś już o tym pisał. Jeśli tak to przepraszam za spam.

 

Chodzi mi o wprowadzenie jakiejś dopuszczalnej różnicy lvl'a co do bicia bossów rzadkich, epickich itd. 

Coś w stylu, że gracz np. z 8-mioma czy 10-cioma lvl'ami przewagi nie będzie już widział tego bossa, albo będzie po prostu od razu od niego ginął aby właśnie zapobiec temu.

Mega denerwuje to, że przykładowo stoisz sobie na bossie (16lvl), żeby wydropić coś dobrego do eq a tu loga albo stoi gościu z ponad 30 lvl'em i ubija Ci bossa na jednego hita i zgarnia drop.


Polubienia: 2
[ADM] Veres
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 145
Postów: 4
Reputacja: 2
00:34 / 06-02-2021

Jeśli chodzi o różnicę poziomów to mamy to w planach wprowadzić jak najszybciej.


Polubienia: 0
Randy
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 18
Postów: 2
Reputacja: 1
14:07 / 21-02-2021

Najazdy mogą wrócic, zainteresowania nie ma bo tych potworkow jest za dużo ka kupie i jest wciąż mało graczy. Sam sie wystraszyłem jak zgraja Majtków mnie goniła


Polubienia: 1
Arkadiusz 2T4
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 47
Postów: 4
Reputacja: 5
15:41 / 21-02-2021

Tak samo jak kolega wyżej od razu przeproszę jeśli już pojawiły się podobne lub takie same ale tutaj kilka ode mnie:

-Blokada poziomowa dropu nie tylko dla potworków rzadkich oraz lepszych ale również i dla tych podczas najazdów.
-Jakieś ciekawsze dropy z potworków, które najeżdzają miasto (może po prostu możliwość dropnięcia czegoś co możńa sprzedać za trochę więcej niż z innych mobków u handlarza. Tak żeby miało sens o nie walczyć)
-Poszerzenie paska ze skillami ponieważ na ten moment nie mam już slotów na wszystkie skille (chyba, że taki był zamysł, w takim razie okey)
-Jakiekolwiek chmurki z dialogiem nad głowami postaci, z którymi nie mamy możliwości porozmawiac (kiepsko to wygląda jak idziemy i klikamy na postaci, które nie powiedzą nam nawet że mamy odejść)

Osobiście trochę nie rozumiem mechaniki kuszy i łuku, nie wiem czy tylko moja aktualna broń tak ma czy każda kusza ale zasięg jest tak słaby że mobki praktycznie muszą mi wejść na głowę żebym mógł do nich strzelić normalnym atakiem. Strasznie to drażni biorąc pod uwagę że na skillach mam prawie 2 razy większy zasięg niż z "łapy". Co jeszcze mógłbym dodać? Może powiększenie slotów u sprzedawców, niby niewiele ale troszkę meczy że możemy sprzedawać tak mało przedmiotów na raz ;P 


Polubienia: 2
Randy
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 18
Postów: 2
Reputacja: 1
21:05 / 22-02-2021

Teraz zaobserwowałem dość denerwującego buga. Bije Kapitana, latam po całej mapie, lecze się, a tu nagle chłop z 45% hp po jednym moim ataku zrobił sobie 99%! To już drugi raz , pierwszy był z Barbossą, co drugi atak ładował pasek do pełna i był nie do zabicia. To należało by sprawdzić i poprawić, gram magiem.


Polubienia: 0
Serduszkulus I
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 60
Postów: 1
Reputacja: 0
14:39 / 27-02-2021

@ Randy uzywaj autoatakow :D

 


Polubienia: 0
Kaerpegie
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 50
Postów: 2
Reputacja: 1
12:14 / 11-03-2021

ok dziena


Polubienia: 0
Irmina
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 40
Postów: 4
Reputacja: 8
22:16 / 19-03-2021


Fajnie by było gdyby na przejściach potworki nie były agresywne, albo chociaż żeby tam nie chodziły. Czasami strasznie ciężko przejść na inną mapę, bo od razu zabijają mobki. Nawet nie zdążysz zareagowac :P Również proszę o zmniejszenie ilości majtków, bo aż się przestraszyłam XD Albo przeniesienie najazdu na miejsca gdzie nie ma tych głównych przejść na inne mapki, bo wtedy poruszanie się między mapkami staję się prawie niemożliwe


Polubienia: 1
[ADM] Veres
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 145
Postów: 4
Reputacja: 2
12:10 / 20-03-2021

Najazdy będą musiały przejść lekką modyfikację. Na obecną chwilę zostały wyłączone. A mobki cóż, nie my kierujemy ściężką potwora, to jest czysto losowe :)


Polubienia: 2
Aikillju
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 98
Postów: 2
Reputacja: 0
02:15 / 25-03-2021

Nasza propozycja to wprowadzenie update w koncu miał być w Lutym a juz kwiecien mamy... teraz zrobcie update zwiekszcie lvl o 20 i znow rok czekac na update.... załosne w... (następnym razem będzie ban za słownictwo - Veres) 

Tak propo kiedy zamierzacie ten update wprowadzic , podajcie dokladna date?

 


Polubienia: 0
[Wygnaniec] Arooy
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 150
Postów: 5
Reputacja: 29
11:11 / 25-03-2021

Lvl podniesiony będzie do 70, trwa to tak długo bo od środka zmieniamy systemy które ułatwią nam pracę. Dodatkowo wprowadzone zostaną mapki początkowe zależne od profesji. 


Polubienia: 2
Deedis
Nowicjusz



Profesja: Hunter
Poziom: 151
Postów: 15
Reputacja: 10
18:34 / 25-03-2021

Można by też trochę przedmiotów dodać do aktualnych bossów

 


Polubienia: 0
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
10:09 / 26-03-2021

Myślę że na razie to jest zbędne bo większość osób jednak będzie wbijać nowy poziom więc i nie będą farmic starych bossów, kiedyś zrobi się update. 


Polubienia: 2
Sexy karzel
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 18
Postów: 1
Reputacja: 0
13:18 / 18-04-2021

Te najazdy to jakaś porażka w sensie mam 16 poziom eq 14-16 a i tak zabieram majtkom na 10 poziom max 5% hp na krycie gdzie cieżko ich wogóle trafić, o samym kapitanie już nic nie mówiąc. Ponadto kapitan zablokował przejście w wiosce sprawiając, że gra staje się niegrywalna bo nie ma jak przejść dalej.


Polubienia: 0
Postac
Swiezak



Profesja: Warrior
Poziom: 1000
Postów: 30
Reputacja: 93
15:10 / 22-04-2021

Jak znów będzie najazd to proszę napisać do mnie na discord szynkacz#9121

System najazdów jest omawiany i w przyszłości można się spodziewać rozwiązania problemu


Polubienia: 2
Nekadammu
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 16
Postów: 1
Reputacja: 0
21:49 / 05-05-2021

Fajnie by było ujrzeć quest trackera oraz widoczność golda w oknie handlu :) 


Polubienia: 0
Krajalnica
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 8
Postów: 2
Reputacja: 2
23:34 / 06-05-2021

Ja bym proponował dodanie paska życia nad głową naszej postaci, ułatwiłoby to grę moim zdaniem


Polubienia: 2
Amogus420
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 13
Postów: 1
Reputacja: 0
17:45 / 07-05-2021

-Dodanie kolosów, tytanów

-Dodanie npc który by teleportował na dane miejsce

 


Polubienia: 0
Sidiker
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 45
Postów: 2
Reputacja: 0
18:13 / 07-05-2021

SUS

 


Polubienia: 0
Postac
Swiezak



Profesja: Warrior
Poziom: 1000
Postów: 30
Reputacja: 93
19:40 / 07-05-2021

@Amogus420

To nie Margonem, tutaj nie będzie czegoś takiego. Są bossy i różne ich typy.

Nie będzie w grze również teleportacji.


Polubienia: 1
Ereveska
Nowy



Profesja: Mage
Poziom: 41
Postów: 5
Reputacja: 18
17:07 / 08-05-2021

Przeczytałem cały temat i pojawia mi się pytanie, czy było coś zmieniane w grupowaniu się? Przede wszystkim chodzi mi o jakiś system dzielenia lootu lub losowania tego lootu ze znajomym z grupy, lub jakieś bonusy z tym związane jak np. zabicie wspólnie moba daje x więcej/mniej expa? Czy może aktualnie grupowanie się z innym graczem nie daje nam nic?

1. Także, pierwsza moja propozycja byłby przemyślenie tego systemu lootu i poprawienie grania w grupie. Jeżeli gra promuje wspólna rozgrywkę ze znajomymi to bardziej zachęca do gry.

2. Z tego co dziś zauważyłem, został dodany nowy kontynent na mini-mapie Mapy Świata. Moją propozycją byłoby powiększenie Mapy Świata, tak jak to wyglądało w momencie kiedy był widoczny tylko jeden kontynent i dodać możliwość przesówania tej mapy myszką. Bo w obecnej formie z biegiem czasu, gdy będziecie dodawać nowe lokacje mapka strasznie będzie się rozciągnać i po prostu źle to będzie wyglądać. 

3. Uważam, że warto już roważyć jakiś sklepik Premium. Nie wiem niestety, ilu posiadacie grafików, ale na sam początek warto dodać parę skinów Premium. Bo w końcu nawet mały zastrzyk gotówki potrafi bardziej zachęcić do działania hah.

Ode mnie na razie tyle, muszę troszkę więcej pograć, to może jeszcze jakiś pomysł do głowy wpadnie. No i ogólnie to propsuje, że nie chcecie robić z gierki 1:1 drugiego margonem, bo nie ukrywam, zakładając tu konto byłem na to nastawiony, a tu taka miła niespodzianka :).


Polubienia: 4
Astrix
Ciekawy



Profesja: Warrior
Poziom: 64
Postów: 8
Reputacja: 15
00:55 / 09-05-2021

a więc moja sugestia a prośba jest taka aby zbalansować gre

piszałem już na dc ale może inni też tak uważaj co ja 

 

a wiec tak gram wojownikiem od początku gry myślałem sobie no okej wojownik dobra profesja pomyliłem się i to nie mało dlaczego zapytacie 

w tym momencie osoby z ekwipunkiem nawet w zwkl ale broń może być rzadka dała by rade zrobić dungeon chodzi mi o profesje mag łowca zapytacie dlaczego pytanie jest bardz bardzo proste wojownik muszi być blisko moba aby go zatakować a taki łowca może bić z 4 kratek co oznacza że nawet pvp nie mam szans dostanę lodową strzała i po mnie GG

ale dobrze chodzi mi tutaj o moby

W tym momencie na najlepszym eq mag może około fiz bić po 2k 

Łowca 1300 może mniej dokładnie nie wiem

wojownik 600 ale spokojnie wojownik ma + choć by nawet marnowanie mików na moby zwykle a taki łowca i mag może zabić nawet epickiego na ez 

W tym momencie łowca i mag mogą robić dunga trudnego od 50 lvl zaś wojownik z takim samym eq tylko na woja może zrobić dunga na poziomie normalnym czy to fer? ty to katorga to niech mi odpowie administracja bo mnie wkurza że piszą że nie umiesz grać wojownikiem to nie graj i coś tego jeśli mam grać dalej w tą bardzo śmieszną grę bo jak mówiłem piszał mi veres że idz na dunga normalnego w asgardzie  na 40 poziomie  wojownikiem co mag i łowca ez by mogli zrobić trudny a nawet i koszmarny pewnie więć jak nie dostanę tego balansu to się mocno wkurze bo mnie irytujecie wy i ten balans bo od początku jak gram [wystartowała gra ciągle wojownik jest tym najszłabszym pozdrawiam wojów i bóg z wami ...


Polubienia: 0
Kondensator
Swiezak



Profesja: Hunter
Poziom: 59
Postów: 24
Reputacja: 18
13:25 / 12-05-2021

Pewnie jeszcze trochę pogram, ale przeglądając po niemal pół godzinnej rozgrywce, wszedłem na forum i zauważyłem taki temat, wiec postanowiłem napisać co nieco od siebie.

Pierwszą rzeczą, która rzuca się potwornie w oczy to totalne przekopiowanie RPG Makera. Ja rozumiem, Margonem również było marną kopią, działającą potwornie i posiadającą potworne mechaniki z początku, acz warto nadmienić, że nawet z samego początku, Margonem posiadało wiele przerobionych/świeżych grafik, które w zupełności dodawały klimatu, bo w tamtych czasach każdy niemal wiedział czym jest i co jest w RPG Makerze. Sugeruję porobić trochę więcej grafik, bo tandetą bije na każdej mapie, szczególnie patrząc na otoczenie.

Druga kwestia, dość ważna, to dopracowanie szczegółów gry. Nawet najlepsza produkcja jest nieciekawa, gdy brak jej duszy. Krainy są mdłe, piaszczyste (choć przebrnąłem jedynie przez kilka, cukierkowe miasto czy trailer dają negatywny odbiór. Do tego NPCe, którzy mimo fabularnego przebywania za drzewem (mam tu na myśli chociażby Zdruzgotanego Paladyna(?) z początkowych lokacji) swoją grafikę prezentuje definitywnie od frontu, sprawiając wrażenie lewitującego. No małe smaczki, a tak ważne.

Trzecia kwestia, podstawowa moim zdaniem; określ/cie się co chcecie zrobić z tej gry. Podłoże macie wspaniałe, bo gra funkcjonuje lepiej niż gorzej, aczkolwiek mamy do czynienia z mieszanką kilku gier, choćby z prostoty i znajomości większości z nas, przyrównać muszę do takich jak Margonem czy Tibia. Tibia, bo system walki jest więcej niż zbliżony, a o Margonem się wypowiedziałem. Silnik daje dość ciekawe rezultaty, które cierpią w wyniku kanciastości rozgrywki. Nawet zwykły grind jest mniej niż przeciętnie zachęcający do kontynuowania rozgrywki. Ten punkt pierwotnie chciałem poświęcić questom. Jeśli nie macie pomysłu na questy, proszę, nie róbcie questów. "Zabij x kur, bo mi chleb dziobią." lub "Jestem żołnierzem w jaskini; boję się wyjść stąd mimo, że wyjście mam pod nosem, proszę zabij dla mnie wodną bestię na drugim końcu i dla pewności 20 nietoperzy, bo sobie nie radzę z małym ssakiem.". No litości; ja rozumiem, questy na wyspie początkowej były tandetne, bo mają pokazać mechaniki gry; questy craftingowe odpuszczam, bo tu wielkiej filozofii nigdy nie będzie. Ale gdyby tak odrzucić tę większość questów i zrobić albo kilka dobrych, albo postawić na grind? 20 NPC w jednej lokacji z questami "Zbierz" lub "Zabij" to chyba nie jest cel questów w grach.

Gry komputerowe, dokładniej w stylu RPG, tzw. cRPG były z początku ewolucją Dungeons & Dragons czy później Warhammera, powstałe dla usprawnienia i dodania zawartości grom komputerowym. Na wzór ich doskonałości, questy "zbierz" lub "zabij" sprawiłyby, że każdy z graczy zafascynowany światem rozgrywki i fabularną przygodą zwyczajnie rzuciłby ołówkiem i powiedział, że może sobie pokulać kostką 30 razy i zabawa z rozgrywki będzie taka sama. Sposobność graficznego przedstawienia w/w scenariusza dodaje nieco usprawiedliwienia w przypadku, gdy walka jest dość interesującym motywem rozgrywki. Mimo, że gra stoi już jakiś konkretny czas, bez naprawienia "świata gry", niewielu dojdzie. Wielu doczyta, sprawdzi forum, obkupi się w czas i sprawdzi na własne oczy ile z aspektów gry pokrywa się z opiniami; daruje sobie, bo towarzyszące uczucie grania w clickera jest dość deprymujące.

Podkolorujcie ten świat. Dodajcie kolorowe, szczegółowe, nie-okrągłe krainy, a z pewnością dodacie wiele klimatu rozgrywce. Rozgrywka jest zdecydowanie zbyt prosta. Pierwsze poziomy to co prawda pierwsze poziomy, ale gry, w których wchodzimy do rozgrywki i mamy wszystko na tacy już obecnie mamy, a ich rezultat wspaniale każdy nie dość, że zna, z pewnością zrozumie. Niech będzie trudno, niech będzie ciekawie, niech będzie tajemniczo. Mógłbym siedzieć nawet pięć godzin na wyspie dla początkujących, jeśli historia rozgrywki byłaby na tyle interesująca, a kraina (wyspa) na tyle doprecyzowana, że samo przebywanie wśród znajomych sprawiłoby dużo radości. Crafting od pierwszych poziomów, rybołówstwo, poszukiwanie surowców - wszystko w porządku; tylko te krainy takie wątłe i zniechęcające do ruszania się z ładnego kąta świata Alkatrii.

Gra ma wspaniałe fundamenty, tylko zamiast dokładać contentu sugeruję wędrówkę przez kompromis i nadanie grze pewnego klimatu. Określenie czy magia jest powszechna; jeśli tak, to dlaczego magowie nie zniszczyli wszystkiego wkoło, czy świat jest niebezpieczny, czy coś się stało, że w zasadzie znajduję sie w grze. Fabularnie gra leży i również zniechęca do kontynuowania. Jeśli miałbym grać w grę temu podobną dla bezmyślnych cyferek czy grindu, bo fabuła jest mierna, prawdopodobnie zdecydowałbym się na jakiegoś Hack & Slasha czy Sandboxa. A tu mamy do czynienia z krwi i kości RPG'iem, który nie spełnia podstawowych zasad RPG. Rozwijajcie grę dalej, tylko pomyślcie o nadaniu tej grze tożsamości. Nie odgrzewajmy kotleta, tylko współtwórzmy, my wszyscy, gracze i administracja, dobrą gre, która z tygodnia na tydzień stanie się choćby w pełni grywalnym przeciętniakiem.

Otwieram się na dyskusje. :)
Trochę jeszcze pobiegam w tym świecie, choć czuję że kiedyś wyjdzie z tego godny następca naszego internetowego Margonem. One love.


Polubienia: 1
Kondensator
Swiezak



Profesja: Hunter
Poziom: 59
Postów: 24
Reputacja: 18
12:22 / 14-05-2021

Analogicznie do tematu o błędach w grze, zgłaszam w tym miejscu kolka swoich propozycji odnośnie poprawy rozgrywki.

Wiem, że to najprawdopodobniej nie miejsce lub czas na zadawanie takich pytań, ale czy w bliskich planach znajduje się dodanie nowych grafik dla NPC? Mam na myśli w miejsce np. piratów, którzy przypominają bardziej zachlejmordy lub Barbossy, który przypomina bardziej Czarnego Rycerza od kapitana załogi pirackiej. Choćby recolory poszczególnych postaci wniosą już wystarczająco wiele, by odczucie z tego świata było nieco żywsze. Powtarzające się modele NPC w miastach - choćby dziadek zlecający questa na klucz i dziadek "gość" w karczmie.
----------
Dodałbym do przedmiotów kategorie, w stylu: Crafting Reagent, Equipment, Consumable, Quest Item etc., bo czasami aż nie wiadomo czy coś sprzedać, czy nie. Jest podział na kategorie przedmiotów w menu rynku aka aukcji podczas, gdy standardowo nie wiemy jak przyporzadkować jakiś przedmiot. Dodatkowy fakt - znajduję w losowej skrzynce na mapie np. "Złota perła kapitana ameryki". I ja teraz nie wiem czy to się przyda do jakiegoś questa, czy sprzedać to kolekcjonerom, czy sprzedać to w sklepie czy wyrzucić, bo zabiera tylko miejsce w ekwipunku. Proponuję dodać estymowane wartości przedmiotów do ich stałego opisu oraz kategorię dla informacji "co z tym robić".
----------
Sugeruję zmianę nazwy gołębia w mieście Asgard z "gołąb kurierski" na "gołąb pocztowy". Zupełnie bardziej orientacyjnym jest spotykanie się ze słowem "gołąb pocztowy" w literaturze czy nawet w przełożeniu na inne języki i dialekty.
----------
Potrzebujemy więcej lore o piratach i sytuacji w krainach; z początku jesteśmy wrzuceni w wir walki z namiastką fabuły i namiastką jakiegokolwiek sensu. Gdy rozgrywka rozpoczyna się tak prędko jak w Alkatrii, równie ważnym jest zadbanie o szczegóły rozgrywki, pozwalające odczuwać przyjemność w najmniejszym calu.
----------
Warto dodać rozwój umiejętności, np. "Umiejętność łowienia w pospolitych źródłach X/750" lub "Umiejętność wydobywania miedzi X/750", co da jeden z trzech punktów rozwoju tego konkretnego surowca. Każdy punkt zwiększałby np. szansę na zdobycie dwóch przedmiotów z jednego surowca o 10%. Żeby te profesje zbierackie miały wspaniałe życie, bo to na prawdę gwarantuje ciekawy content. Nie wspomnę o np. questach dziennych/tygodniowych dla specjalistów w danej profesji, którzy mieliby wynagrodzony trud za zaopatrywanie całej społeczności w materiały do ulepszeń. Gdy gospodarka żyje - żyją obywatele.
----------
Sugeruję dodać przedmioty soulbound, tzn takie, których nie można upuścić lub sprzedać, jak np. czerwone grosze czy quest itemy.
----------
Handlarz Benio w Porcie Asgard sprzedaje karpie, co czyni quest na łowienie Karpii trochę bezużytecznym. Fajny quest, bo w końcu wymagał poświęcenia
energii i czasu na niego, choć jak widać, można się przespacerować i go obejść. Proponuję albo usunąć Beniowi karpia z oferty sprzedaży lub wprowadzić zamiennik w postaci innych ryb w ofercie, pozostawiając karpie wyłącznie do wyłowienia + do questa u Jofena(?).
----------
Gdy już jestem w temacie rybołówstwa, sugerowałbym skonkretyzowanie tej profesji na tle innych. Mianowicie - górnictwo do czegoś służy, drwalnictwo również, zbieractwo nawet jeśli nie (bo nie wiem), to definitywnie znajdzie zastosowanie, a rybołowstwo pozostaje łowieniem ryb, które nie dają takich opłacalnych rezultatów jak zabicie kilku potworów i kupno silnych eliksirów leczących za ich loot. Rybołowstwo powinno zostać naprawione (wątek z błędami w grze) oraz atrakcyjność możliwych przedmiotów, unikalnych dla tej profesji powinna być adekwatna do zapotrzebowania rynku na materiały do ulepszeń.
----------
Warto dodać opcję obrotu w miejscu, bo są spelle cone-like, choćby dla maga i łowcy.
----------
Daily misje powinny znikać z opcji lub zawierać timer gdy nie można ich jeszcze wykonać, lub przyciemniać się szarym kolorem.
----------
Moim zdaniem powinniście zwiększyć cooldown dla Łowcy i Maga na self-heal (lub zbalansować jego użyteczność dla wszystkich profesji), bo praktycznie potiony w grze nie mają żadnego zastosowania. Warrior - rozumiem, ale Łowca i Mag?
----------
Czym jest kowal z czarną czaszką obok Barbossy? Trochę burzą perspektywy dla świata fantasy te urodzajne, gotowe fragmenty z makera.
----------
Potrzebujemy więcej lub poprawy questów dla czerwonych groszy.
Z tego co zaobserwowałem, głównie czerwone grosze są używane do kupna przedmiotów do craftingu (o ile mają lepsze zastosowanie). Błagam, zamiast dawać mobki 2-20lvl w zadaniach dziennych, dajmy zadania dla np. odpowiednio: dla a1=3 przy n=14, r=4. W ten sposób wysoko-levelowe postaci zostaną wynagrodzone za trud i gdzieś te questy nabiorą jakiegoś sensu, niedoprowadzając do sytuacji, w której 59-levelowy Cin Cin (najwyższy poziom pośród graczy na dzień dzisiejszy) biega i zabija początkującym graczom jaszczurki, bo wykonuje daily questa.
----------
Więcej opcji kustomizacji postaci dla graczy. Mam na myśli przede wszystkim outfity. Wincyj i wincyj, bo osiąganie nowych pułapów i cieszenie się upragnionym wyglądem postaci dodaje przyjemności z rozgrywki.
----------
Przycisk w prawo na stronie internetowej, w mediach, powinien loopować do 1wszego zdjęcia.
----------
Cóż, na ten moment to wszystko co spisałem. Do tego forum i strony Alkatrii obiecałem się nie doczepiać aż tak hardo, bo jest wiele rzeczy do poprawy, ale chciałem jedynie napomknąć o kilku z nich; charakterystycznych z nich. Jeśli mi się coś przypomni, spróbuję dopisać. :) Trzymajcie się, zdrowia, K.


Polubienia: 0
Kondensator
Swiezak



Profesja: Hunter
Poziom: 59
Postów: 24
Reputacja: 18
23:46 / 14-05-2021

Wieczorna aktualizacja:

Zwiększyłbym poziom trudności w dungeonach; o wiele za mało potworów wyskakuje w dungeonie ze wschodu Asgardu.
----------
Warto dodać dla usprawnienia walki rozpiskę aktywnych buffów.
----------
Przedmioty przeciągane z depozytu do ekwipunku powinny się od razu stackować. Małostka, a momentami uciążliwa.


Polubienia: 0
Szynkacz
Swiezak



Profesja: Hunter
Poziom: 1000
Postów: 31
Reputacja: 79
02:50 / 15-05-2021

@Kondensator

Post 1:
1. Pierwszą kwestią są grafiki, o których wspominasz. Przerobienie grafik przez Margonem dodawało klimatu, oczywiście. Aczkolwiek również sam RPG Maker dodaje własnego charakteru, wiele osób wręcz uwielbia ten staromodny, baśniowy styl. Hmm... Czy Alkatria jest kopią RPG Makera? Jak najbardziej... Nie. Aktualnie w grze znajdziemy jedynie XP'kowe tilesety na mapkach. Grafiki NPCtów zostały w większości odświeżone, otrzymały twarz oraz z pewnością lepszą widoczność, aby nie wtapiały się w tło. Z mapkami będzie nieco trudniej, ponieważ przerobienie/stworzenie całego edytora mapek z własnymi tilesetami to wiele miesięcy roboty. Wymyślenie w jaką kolorystykę chcemy iść, jaki klimat chcemy oddać mapkami, a przede wszystkim samo wykonanie. Trzeba mieć również na to fundusze, nikt nie będzie chciał za darmo siedzieć dniami i nocami tworząc tilesety wg. uznania administarcji. Jeszcze przyjdzie na to jeszcze czas.

2. Plan gry to zróżnicowane kontynenty na mapie. Swoją przygodę rozpoczynamy na wsypie. Następnie dostajemy się do Asgardu, gdzie również piasku nie brakuje. Z późniejszym lvl'em przepływamy do Verdentu, gdzie wreszcie możemy odpocząć i przeczekać oblężenie leżąc na polu trawy. Gra jest cały czas kształtowana, realizujemy nowe lądy, a wraz z nimi nowy kontent. Zapewniamy, że zdobywając poziomy już niedługo będziecie mogli pływać w odmienne miejsca, tam gdzie nie braknie śniegu, trawy, skał, ani rafy koralowej (taki mały przeciek).

3. Pomysły na questy są, za to potrzeba najpierw czasu. Czas to aktualnie nasz największy obrońca. Kiedy doszedłem do administracji około 4 miesiące temu, również postanowiłem coś zmienić. Trochę pograłem, sprawdziłem jak wygląda sama rozgrywka oraz questy i byłem dokładnie tego samego zdania. Zweryfikowałem i już wiedziałem, że 70% questów to zwykłe: "Przynieś mi tyle i tyle tego, zabij mi kilka tego, a potem pójdź po nagrodę do niego". Jednak z początku nie miałem zbyt wiele do gadania, ponieważ główna osoba odpowiedzialna za zadania, niezbyt się angażowała przez naukę. Natomiast kiedy już sprawdziła jakie są moje plany, od razu wszystko negowała. Być może i faktycznie potrzebowałem trochę zastopowania, ale otrzymywałem liścia znakiem stop za każdy mój pomysł. Mimo to, stawiałem na swoje i wyszło jak wyszło, że to teraz ja będę kierował fabułą gry. Mam pole do popisu i postaram się zapewnić nieco rozrywki w tej kwestii. Wyspa Asgard jak już pewnie zauważyłeś, potrzebowała najpierw mnóstwo poprawek. Tak naprawdę dopiero dziś kończymy naprawiać zepsute zadania, a było ich około 40. Razem z Gitem zaprojektowaliśmy nowy panel do pisania zadań, wszystko trzeba było przepisać, a teraz już pozostało tylko zrobić porządek. Trzymam w dłoni magiczną miotłę i proszę, dajcie mi jeszcze poukładać wszystko w głowie, a lada moment pojawią się pierwsze nowości.
Fabuła, przyszłe kontynenty, rasy oraz postacie otrzymały już początkowy zarys. We fly.

4. To prawda, dlatego właśnie musimy najpierw zająć się podstawą, najważniejszymi aspektami, aby wraz z nowym serwerem zachęcić fanów tego typu gier do założenia konta. Wtedy też reklama pójdzie pełną parą.

5. To już kwestia sporna, jeden rabin powie tak, drugi rabin powie inaczej. Spotkałem kilku graczy, którzy pragnęli utrudnienia, ale spotkałem też wiele osób, które pragną większego wytłumaczenia, przeszkolenia. Na to drugie też postawimy i rozbudujemy wioskę startową jeszcze bardziej, aby poprowadzić nowego gracza przez pierwsze kilkanaście lvl'i za rączkę. Niech będzie prosto, ale do celu. Nie zabraknie jednak mroku. Pokierujemy wąską dróżką do zaułka, z którego wydostać będzie musiał się już sam. Niech wie jak grać, po co grać, ale również co czeka na niego później. Im dłużej tym trudniej, ale i ciekawiej.

6. Na ostatni punkt w pierwszym poście odpowiem tym samym co wcześniej: Fabuła idzie małymi kroczkami, pan budowniczy szykuje już fundamenty. 

Post 2:
1. Czyli w skrócie chodzi o odświeżenie grafik potworów, tak? Myślałem o tym ostatnio i jest to kwestia czasu. Mnie również bierze na torsje expiąc przy Asgardzie. Ktoś musiał wcześniej nieźle zaszaleć powiększając kraba na około 20 lvl(?), tworząc z niego niewyraźną pixeloze. Ale w końcu to był początek, na czymś trzeba było postawić fundamenty, żeby teraz ładnie je odświeżyć.
A co do NPC'tów, noo tooo... Jest ich trochę. Niestety nie każda postać ma unikalny wygląd, ale przyjdzie na to pora.

2. Przedmioty posiadają typy/znaczniki Questowe/Nautralne itd. Być może osoby tworzące je wcześniej ich nie nadawali. Razem z ekipą planujemy po poprawieniu błędów i dopracowaniu kilku rzeczy założyć nowe postacie i pograć jak zwykli gracze, aby móc zauważyć takie niedociągnięcia.

3. Już się robi. :D

4. Da się zrobić, a nawet już jest robione.

5. Umiejętności tego typu będą rozwijane z tego co wiem. Jest to ważna i cenna uwaga.

6. Ja również to proponowałem, ale będę musiał się o to trochę pokłócić z Gitem. :D

7. Hmm... Myślę, że rozwiążę ten problem w nieco inny sposób. Ale będzie dobrze, o to się bać nie trzeba.

8. Łowiąc można również wyłowić ulepszacze. Tak jak wyżej wspominałem, te umiejętności zostaną rozwinięte i znajdą więcej zastosowań.

9. Przytrzymaj SHIFT i wtedy obracaj się, w którą stronę chcesz. O ile dobrze zrozumiałem.

10. 15. Porozmawiam o tym z Gitem, (11.) Cheschire.

12. Kim jest kowal, o którym mówisz? Nie jestem doinformowany, w niektórych kwestiach. Chętnie się dowiem i poprawię niedoskonałości.

13. Hmm, ciekawy pomysł, zajmę się tym niedługo. Będę do tego potrzebował zaprogramowania jednej funkcji, ale da się zrobić. Fajniaste.

14. Aktualnie gracz ma do wyboru 7 outfitów, czyli w sumie 1 outfit na 10 lvl'i. Można je wybierać oczywiście wcześniej, aby nie było monotonnie na każdym przedziale, ale moim zdaniem nie jest tak źle. Baardzo chciałbym to urozmaicić i powiększyć, aczkolwiek z grafikami dopiero się rozkręcamy. Tak jak mówiłeś: Unikalni NPC'towie, grafiki mobów, a do tego dochodzą jeszcze jakieś nowe grafiki, odświeżenie brzydkich animacji umek, podstawowe premium. No trochę tego jest. Obiecuję, nie zapomnimy o nowych outfitach z kolejnymi nowościami.

Post 3:
Tutaj jedna mała odpowiedz:
Przekażę dalej. :D


Polubienia: 1
Wyrewolwerowany Rewolwerowiec
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 15
Postów: 1
Reputacja: 2
17:19 / 15-05-2021

Hej, mam parę propozycji.

 

1. Stackowanie się itemów w plecaku (np. te surowce rudy itp) - uciążliwym jest, gdy coś, co mogłoby być w jednym miejscu zajmuje Ci dwa miejsca w plecaku i to całkiem niepotrzebnie.

 

2. Aktualizacja w czasie rzeczywistym okienka "Moja postać" (tak jak i innych, ale głównie sprowadzam się do tego konkretnego). - Jestem na plaży, idę zbierać dorsze wędką i od razu przy zbieraniu mam otwarte okienko z Moją postacią, po czym ciągle widzę jednego dorsza. Zamykam na chwilę okienko, które miałem otwarte podczas łowienia dorszy i otwieram spowrotem, nagle z jednego dorsza zrobiło się dziewięć. Fajnie gdyby przy każdej, jakiejkolwiek zmianie było to aktualizowane na bieżąco.

 

3. Aktualizacja w czasie rzeczywistym paska z doświadczeniem. - Po każdym zakończonym queście muszę zbijać jakiegoś moba (nie ważne czy mobek ma 1-wszy czy może 20-sty lvl), żeby nagle z 1% wbitego expa zobaczyć 60%. Również myślę, że byłoby super gdyby ten pasek expa aktualizował się przy każdej, jakiejkolwiek zmianie.

 

 

4. Przypinanie questa. - Możliwość przypięcia danego questa w dowolne miejsce, w oknie interfejsu gry (najlepiej okienko z prześwitującą zielenią/brązem (zielony/brązowy kolor, dlatego, że pasuje do interfejsu gry),by zachować maksymalną widoczność tego, co się dzieje w grze).

 

 

5. Natychmiastowa aktualizacja wyglądu postaci w grze po zmianie stroju w konfiguracji postaci gracza. - Obecnie jest tak, że trzeba czekać kilka minut, bądź dać f5(?) x razy (nie mam pojęcia jak to działa, mi strój zmienił się po ok. 10min przy czym dawałem F5, CTRL + F5 i CTRL +R)

 

 

6. Zmodernizowanie sposobu wyświetlania rang osób funkcyjnych na czacie. - Chodzi o to, że obecnie każda osoba z jakąkolwiek funkcją, czy to ADM, MC, MF itp posiada rangę w nicku (czcionka nazwy rangi w kwadratowych nawiasach to taka sama czcionka jak nicki innych graczy, przy czym ten sam kolor jaki mają inni gracze), która wygląda po prostu brzydko, według mnie znaki (nie uwzględniać "<" i ">"):  <[nazwa rangi]> powinny być lekko pogrubione, oraz dostąpić zmiany koloru odpowiednio do rangi danej osoby - załóżmy, że ADM będzie miał na czerwono, a MC na żółto (oczywiście mam na myśli również kwadratowe nawiasy - też powinny dostąpić tej samej zmiany - pogrubienia i koloru). Będzie to o wiele ładniejsze, jak i będzie wiadomo, że to naprawdę osoba, która zajmuje się tą grą, a nie, że ktoś się pod nią podszywa, ponieważ ktoś może tychże nawiasów nie zauważyć bądź nie zwrócić na nie uwagi - kolor rozwieje wszelkie wątpliwości, a pogrubienie polepszy wygląd wizualny.

 

Jak na razie tyle, jeśli coś jeszcze wymyślę to napiszę w temacie, pozdrawiam gorąco!


Polubienia: 1
Kondensator
Swiezak



Profesja: Hunter
Poziom: 59
Postów: 24
Reputacja: 18
21:38 / 07-06-2021

Dość długo się do tego wątku zbierałem, wiele wybaczałem, ale wydaje mi się, że po ostatnim wykonanym przeze mnie queście żenada osiągnęła zenitu.

Na wstępie pragnę zaznaczyć, że Alkatria to nie jest zła gra. To gra z mnóstwem błędów, ale z wielkim potencjałem i możliwościami. Największy problem, z którego powodu Alkatria cierpi to zwyczajna jałowość. Gra jest bez duszy. Świat jest mieszaniną wszystkiego; wszystkich losowych grafik z makera, które razem tworzą jedną wielką niewiadomą, pozostawiajac pytanie "Dlaczego?". No ale postanowiłem chociaż liznać trochę Verdentu, by zażegnać smutki w Asgardzie. Nie myliłem się, że Verdent będzie delikatnie konkretniejszym miejscem, choć poziom questów, czyli jedynej ciekawej części gry (bo dungeony są patetyczne, poziom bossów jest niepoważny, balans rozgrywki pozostawia wiele pytań a droprate ekwipunku z bossów stara się imitować przedstawiony w grze Margonem czy innych MMORPGów, z tym, że substytutów zawsze jest kilka lub też kilkanaście, co oczywiście chwyciłem w nawias, bo gra jest przecież młoda) sięgnął totalnego dna. 

Sugeruję quest makerom, administracji, komukolwiek kto zatwierdza te zadania, by poczytał książki, zrozumiał quest designerkę lub zwyczajnie przeczytał chociaż raz te bzdury, które są wypisywane w questach. Choćby absurd w stylu:

Adept księżyca mówi o wieszaniu przodków setki tysięcy lat temu.
1. What the fuck? Setki tysięcy lat temu nie wymyślono jeszcze kary powieszenia, to raz.
2. Dwa, człowiek nie potrafił się posługiwać korzystnym działaniem.
3. Trzy, prawdopodobnie nie potrafili móić, a przodkowie podobno potrafią.
4. Cztery, w jakich, w takim razie, czasach, dzieje się Alkatria?
5. Pięć; nawet jeśli dziesiątki tysięcy lat żyjemy w średniowieczu, dlaczego dalej mamy tak głupie problemy, tak słabą technologię, tak głupie społeczeństwo i tak mierną achitekturę??

Poziom absurdów w tej grze sięga bardzo wysoko. Począwszy od nienaprawianych przez tygodnie błędów, brnąc przez liche questy, bardzo nieprzyjemny grind (bez substytutu, bo dungeony nie oferują nic poza ekwipunkiem dla wojownika) kończąc na grafikach, w których każdy dłubał w 2008 roku. Widzę przecież, że dołożyliście własne grafiki. Ilość czasu poświęconego na wykonanie grafiki jednego NPC, posiadając podstawowy pattern, wynosi nie dłużej niż 2-3 godziny. A jednak mamy mieszankę kwadratowości Gothica 1 z miksem Gothica 3, zahaczajac o absurdy wykorzystujące losowe grafiki dla przeciwników, rodzaju "Barbossy" - odzianego w płytowy czarny pancerz kapitana(?) piratów(???), którzy z piratami wydają się mieć niewiele wspólnego. Poza tym durnota NPC, łatwowierność czy brak znajomości o otaczających go krainach zdaje się odrzucać już od wyspy początkujących.

Pozwólcie sobie pomóc; od dłuższego czasu próbuję się dobić do administracji, złożyłem nawet podanie rekrutacyjne, byle do was dotrzeć, zgłosiłem dziesiątki błędów czy absurdów do samego Szynkacza lub na forum, a w dalszym ciągu nic nie jest naprawiane lub zmieniane. Zdaje się, że gra, której problemy można rozwiązać na przestrzeni miesiąca cierpi na przestój od bardzo, bardzo, ale to bardzo długiego czasu. Jeśli już na prawdę mechanika gry cierpi na masę błędów (choćby problem związany z delayem autoataków, zupełnie pomijając statystykę "szybkość", resetując HP przeciwników po użyciu wszystkich cooldownów, po czym dopiero wykonaniu pierwszego ataku lub strzelanie przez tekstury, bugowanie przeciwników czy masę innych błędów), skupcie się proszę chociaż na questach, których podstawy są widoczne. Ale questy są na tyle mierne, że wolałbym chyba już wykonywać "zabij 100 żółwi" lub "zbierz 50 drewna i wybierz nagrodę" zamiast latać po mapach i robić questy, w których NPC, na prawdę, przechodzą samych siebie. Nasz bohater też nie jest mądrzejszy, a questom brakuje alternatywnych rozwiązań. Przykujcie do tego większą uwagę, skoncentrujcie się na tym, bo choćby dla dobrej historii i fabuły, warto tworzyć każdy projekt. Mam nadzieję, że Administracja nie odczyta tego po miesiącu, a chociaż w przeciągu najbliższego tygodnia. Posłuchajcie graczy - graczy, którzy chcą pomóc, zamiast tworzyć coś dla siebie i oczekiwać dobrego odzewu od publiczności. Skupcie się na backgroundzie, bo choć on jest w stanie trzymać grę w ryzach, wystarczy do skutecznego naprawiania frontu.

Na ten moment dziękuję za przeczytanie, oferuję pomoc w pobazgraniu w tych "mizernych" questach i na ten moment, powtarzając się po raz pierwszy i najpewniej ostatni, nie ma większego sensu kontynuować rozgrywki. Nic mnie już w tej grze nie ciekawi. Zupełnie nic. Trzymaj się zdrowo, jeśli wytrwałeś tę ścianę tekstu aż do teraz, baw się dobrze, one love. :)


Polubienia: 0