Kowalstwo

Kartofel
Ciekawy



Profesja: Mage
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 22
20:44 / 29-02-2024

Dzisiaj udostępniam Wam opis tego co znajdzie się w podstawowej wersji Kowalstwa. Podstawowej bo są przewidziane dwa rozszerzenia.
Aktualnie kończę konfigurowanie i wgrywanie na testowy serwer. Oprócz testów, pozostało wgrać grafiki, które Błazen zdołał już ukończyć oraz ustawić statystyki w przedmiotach. Informuję również, że nie ma jeszcze(pomimo ukończenia większości rzeczy) daty wydania kowalstwa - dlatego też wszelkie "przecieki" prosiłbym traktować jako nieprawdę. Jesteśmy małym gronem twórców, które chce oddać w ręce graczy możliwie najlepsze - jak na nasze możliwości - aktualizacje. Dlatego też prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość.

  1. Czym jest kowalstwo?
    • Kowalstwo jest alternatywną metodą zdobywania ekwipunku oraz doświadczenia w grze.
  2. Z czego składa się kowalstwo?
    • Kowalstwo składa się z czterech elementów:
      • “Pomocy” czyli Wypraw Wydobywczych.
      • “Przygotowań” czyli Pieca Hutniczego.
      • “Trzonu” czyli Kowadła.
      • “Przedłużenia” czyli Stołu Kowalskiego.
  3. Czym są Wyprawy Wydobywcze i jak działają?
    • Wyprawy wydobywcze polegają na wysyłaniu towarzyszy do wydobywania surowców. W przypadku kowalstwa wysyła się towarzyszy po węgiel.
    • Oprócz wysyłania towarzyszy po węgiel, gracz może znaleźć ten surowiec również na zwykłych mapach.
    • Węgiel jest niezbędny do funkcjonowania Pieca Hutniczego.
    • Wysyłanie towarzyszy gwarantuje po zakończeniu wydobywania punkty doświadczenia zarówno dla towarzysza jak i dla gracza.
    • Wydobywanie surowców przez towarzysza trwa 240 minut, jednak ten czas można dwukrotnie obniżyć o 30 minut dzięki umiejętnościom do końcowych 180 minut.
  4. Czym jest Piec Hutniczy i jak działa?
    • Piec hutniczy pozwala na przetopienie specjalnych rud, możliwych do zakupienia u NPC.
    • Do przetopienia specjalnych rud potrzebny jest węgiel w ilości 60 sztuk.
    • Czas przetopienia specjalnej Rudy to 180 minut.
    • Gracz może także uruchomić piec hutniczy posiadając mniejszą ilość węgla, konkretnie 40 lub 20 sztuk jednak szansa na powodzenie przetopienie zmniejsza się do kolejno 66% i 33%.
    • W przypadku niepowodzenia gracz otrzymuje złom, który może posłużyć do zwiększenia szansy na powodzenie wytwarzania w kowadle.
    • Prawidłowo przetopione specjalne rudy gracz może wykorzystać do tworzenia w kowadle.
  5. Czym jest Kowadło i jak działa?
    • Kowadło pozwala na tworzenie prototypów ze specjalnych przetopionych rud w piecu hutniczym, prototypów wyższej rzadkości z prototypów niższej rzadkości oraz ekwipunku z prototypów w tej samej rzadkości.
    • Jak wygląda proces tworzenia:
      • 1 przetopiona ruda -> 1 prototyp zwykły
      • 5 prototypów zwykłych -> 1 ekwipunek zwykły
      • 5 prototypów zwykłych -> 1 prototyp rzadki
      • 4 prototypy rzadkie -> 1 ekwipunek rzadki
      • 4 prototypy rzadkie -> 1 prototyp epicki
      • 4 prototypy epickie -> 1 ekwipunek epicki
      • 4 prototypy epickie -> 1 prototyp legendarny
      • 3 prototypy legendarne -> 1 ekwipunek legendarny
    • Zwiększanie szansy na powodzenie przy wytwarzaniu w kowadle składa się z czterech elementów:
      • Narzędzia - wytwarzane są w osobnym kowadle z dwóch kłód drewna oraz dwóch sztuk rudy metalu. Wybór ma wpływ na zwiększenie szansy procentowej przy wytwarzaniu w kowadle, jak i na wytrzymałość narzędzia. Narzędzie może ulec zniszczeniu po wytworzeniu przedmiotu w kowadle. Narzędzia jako jedyne mogą zwiększać szansę na powodzenie przy wytwarzaniu w kowadle o wartość większą niż 25%. Wartość maksymalna to 100%. Jest 7 narzędzi, możliwych do wytworzenia w osobnym kowadle:
        • Narzędzie z rudy miedzi oraz kłody palmowej  - zwiększa szansę o 5%, szansa na zniszczenie to 95%.
        • Narzędzie z rudy żelaza oraz kłody dębowej - zwiększa szansę o 10%, szansa na zniszczenie to 90%.
        • Narzędzie z rudy srebra oraz kłody sosnowej - zwiększa szansę o 15%, szansa na zniszczenie to 85%.
        • Narzędzie z rudy złota oraz kłody klonowej - zwiększa szansę o 20%, szansa na zniszczenie to 80%.
        • Narzędzie z rudy platyny oraz kłody bukowej - zwiększa szansę o 25%, szansa na zniszczenie to 75%.
        • Narzędzie z rudy szmaragdu oraz kłody wiązowej - zwiększa szansę o 30%, szansa na zniszczenie to 70%.
        • Narzędzie z rudy obsydianu oraz kłody olchowej - zwiększa szansę o 35%, szanse na zniszczenie to 65%.
      • Złom - w przypadku niepowodzenia przy przetapianiu w piecu hutniczym lub wytwarzaniu w kowadle gracz może otrzymać złom. Złom zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle i zużywa się każdorazowo przy wytwarzaniu w kowadle. Maksymalne zwiększenie szansy ze złomu to 25%. Są cztery rodzaje złomu:
        • Złom typu zwykłego - zwiększa szansę na wytworzenie kowadle o 2,5%.
        • Złom typu rzadkiego - zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle o 5%.
        • Złom typu epickiego - zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle o 10%.
        • Złom typu legendarnego - zwiększa szansę na wytworzenie w kowadle o 15%.
      • Doświadczenie - każde wytworzenie prototypu czy ekwipunku zwiększa szansę na powodzenie. Maksymalne zwiększenie szansy z doświadczenia to 25%. Szansa, która wynika z doświadczenia może ulec pomniejszeniu o 5% w przypadku gdy gracz nie wytworzył żadnego prototypu lub ekwipunku od ponad 12 godzin. Szansa z doświadczenia w przypadku długotrwałego nie wytwarzania w kowadle nie może przyjmować wartości ujemnych, a także nie wpływa negatywnie na pozostałe części składowe szansy na powodzenie przy tworzeniu w kowadle.
        • Wytworzenie prototypu zwykłego zwiększa szansę o 0,05%
        • Wytworzenie prototypu rzadkiego zwiększa szanse o 0,2%
        • Wytworzenie prototypu epickiego zwiększa szansę o 0,8%
        • Wytworzenie prototypu legendarnego zwiększa szansę o 2,4%
        • Wytworzenie ekwipunku zwykłego zwiększa szanse o 0,5%
        • Wytworzenie ekwipunku rzadkiego zwiększa szanse o 2%
        • Wytworzenie ekwipunku epickiego zwiększa szanse o 8%
        • Wytworzenie ekwipunku legendarnego zwiększa szanse o 24%
      • Umiejętności - 33 umiejętności, które łącznie można ulepszyć 250 razy, a każde ulepszenie, zwiększa szansę na powodzenie wytworzenia przedmiotów kowadle o 0,1%. Maksymalne zwiększenie szansy z umiejętności to 25%.
      • W ustawieniach kowadła, gracz może zablokować wyświetlanie się poszczególnych rzeczy w oknie wyboru przedmiotu do wytworzenia. Opcja dialogowa blokująca daną rzecz, jest także opcją, która może ją odblokować. Rzeczy, które gracz może zablokować to:
        • Wyświetlanie prototypów.
        • Wyświetlanie ekwipunku.
        • Wyświetlanie zwykłych.
        • Wyświetlanie rzadkich.
        • Wyświetlanie epickich.
        • Wyświetlanie legendarnych.
    • Certyfikaty przy wytwarzaniu ekwipunku.
      • Przy pierwszym wytworzeniu ekwipunku każdego rodzaju i rzadkości, poprzedzonego wytworzeniem odpowiadającego prototypu rzadkości zwykłej przyznawany jest certyfikat na odtwarzanie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza.
      • Cechy certyfikatów oraz ich rangi:
        • Certyfikaty ekwipunku zwykłego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 900 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 900 minut. 
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 1350 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 1350 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 1800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 1800 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 2250 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 2250 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 2700 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 2700 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 3150 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 3150 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 3600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 3600 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 4050 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 4050 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 4500 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 4500 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 4950 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 4950 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku zwykłego w mniej niż 5400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 5400 minut.
        • Certyfikaty ekwipunku rzadkiego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 3600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 3600 minut.
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 5400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 5400 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 7200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 7200 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 9000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 9000 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 10800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 10800 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 12600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 12600 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 14400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 14400 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 16200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 16200 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 18000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 18000 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 19800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 19800 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku rzadkiego w mniej niż 21600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 21600 minut.
        • Certyfikaty ekwipunku epickiego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 14400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 14400 minut.
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 21600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 21600 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 28800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 28800 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 36000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 36000 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 43200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 43200 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 50400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 50400 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 57600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 57600 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 64800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 64800 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 72000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 72000 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 79200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 79200 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku epickiego w mniej niż 86400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 86400 minut.
        • Certyfikaty ekwipunku legendarnego:
          • Ranga SSS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 43200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 43200 minut.
          • Ranga SS - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 64800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 64800 minut.
          • Ranga S - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 86400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 86400 minut.
          • Ranga AAA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 108000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 108000 minut.
          • Ranga AA - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 129600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 129600 minut.
          • Ranga A - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 151200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 151200 minut.
          • Ranga B - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 172800 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 172800 minut.
          • Ranga C - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 194400 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 194400 minut.
          • Ranga D - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 216000 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 216000 minut.
          • Ranga E - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 237600 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 237600 minut.
          • Ranga F - przyznawana za wytworzenie ekwipunku legendarnego w mniej niż 259200 minut. Pozwala na odtworzenie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza w czasie 259200 minut.
    • Ekwipunek wytworzony w kowadle posiada informacje na temat twórcy oraz datę jego wytworzenia.
    • Wybrane narzędzie w ustawieniach kowadła będzie automatycznie uzupełniane przy wznowieniu interakcji z kowadłem, o ile gracz posiada je w swojej torbie.
    • Wybrany złom w ustawieniach kowadła będzie automatycznie uzupełniany przy wznowieniu interakcji z kowadłem o ile gracz posiada złom danej rzadkości i w określonej ilości w swojej torbie.
  6. Widzę, że w pracowni Kowalskiej są dwa kowadła. Za co odpowiada drugie kowadło?
    • Drugie kowadło pozwala między innymi na:
      • Wytwarzanie narzędzi z kłód drewna oraz rud metalu.
      • Łączenie Run żywiołów z bronią ustawiając tym samym w broni żywioł.
        • Dodanie żywiołu do broni musi się odbyć przed klasycznym zwiększeniem statystyk, w przeciwnym wypadku po dodaniu żywiołu do broni wszystkie ulepszenia statystyk zostaną usunięte bezpowrotnie!
      • Ulepszanie statystyk broni metodą klasyczną lub łączenie przedmiotu z runą (w oknie ulepszania).
  7. Czym jest Stół Kowalski i jak działa?
    • Stół Kowalski pozwala na odtwarzanie ekwipunku w stole kowalskim przez towarzysza. 
    • Czas jakiego towarzysz będzie potrzebował do odtworzenia danego elementu ekwipunku jest zależny od poziomu certyfikatu, jaki gracz uzyskał wytwarzając przedmiot samodzielnie po raz pierwszy. Dla każdego ekwipunku wytworzonego przez gracza w kowadle można uzyskać certyfikat.
      • Czas odtwarzania ekwipunku przez towarzysza może zostać skrócony przez umiejętności.
    • Aby towarzysz mógł odtworzyć element ekwipunku, należy mu dostarczyć przetopione specjalne rudy, możliwe do zakupienia u NPC. Liczba potrzebnych przetopionych rud jest zależna od rzadkości ekwipunku:
      • Do odtworzenia ekwipunku zwykłego potrzeba 5 przetopionych rud.
      • Do odtworzenia ekwipunku rzadkiego potrzeba 20 przetopionych rud.
      • Do odtworzenia ekwipunku epickiego potrzeba 80 przetopionych rud.
      • Do odtworzenia ekwipunku legendarnego potrzeba 240 przetopionych rud.
  8. Jakie są umiejętności związane z kowalstwem?
    • Wyprawy wydobywcze:
      • Wyrobienie normy (x5) - Umiejętność zwiększa minimalną ilość zebranego węgla przez towarzysza z wyprawy górniczej.
      • Maksymalizacja (x5) - Umiejętność zwiększa maksymalną ilość zebranego węgla przez towarzysza z wyprawy górniczej.
      • Szkolenie Górnicze (x2) - Umiejętność zmniejsza czas trwania wyprawy górniczej.
    • Piec hutniczy:
      • Ostatni Ratunek I (x9) - Umiejętność zwiększa szansę do % na otrzymanie Złomu rangi Rzadki w przypadku niepowodzenia przy przetapianiu surowca w Piecu Hutniczym oraz przy wykuwaniu przedmiotów w Kowadle.
      • Ostatni Ratunek II (x9) - Umiejętność zwiększa szansę do % na otrzymanie Złomu rangi Rzadki oraz zwiększa szansę do % na otrzymanie Złomu rangi Epicki w przypadku niepowodzenia przy przetapianiu surowca w Piecu Hutniczym oraz przy wykuwaniu przedmiotów w Kowadle.
    • Kowadło:
      • Specjalizacja - Łowca (x8) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów danego typu rangi Zwykłej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Hełmów - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Hełm rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Pierścieni - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Pierścień rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Naszyjników - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Naszyjnik rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Rękawic - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Rękawice rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Broni - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Broń rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Zbroi - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Zbroja rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Strzał - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Strzały rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
        • Mistrzostwo Butów - Łowca (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Buty rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Łowców.
      • Specjalizacja - Mag (x8) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów danego typu rangi Zwykłej dla Magów.
        • Mistrzostwo Hełmów - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Hełm rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Pierścieni - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Pierścień rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Naszyjników - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Naszyjnik rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Rękawic - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Rękawice rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Broni - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Broń rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Zbroi - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Zbroja rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Tarczy - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Tarcza rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Butów - Mag (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Buty rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
      • Specjalizacja - Wojownik (x8) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów danego typu rangi Zwykłej dla Wojowników.
        • Mistrzostwo Hełmów - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Hełm rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Pierścieni - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Pierścień rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Naszyjników - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Naszyjnik rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Rękawic - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Rękawice rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Broni - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Broń rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Zbroi - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Zbroja rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Tarczy - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Tarcza rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
        • Mistrzostwo Butów - Wojownik (x4) - Umiejętność ta, pozwala na wytwarzanie Prototypów oraz ekwipunku typu Buty rangi Zwykłej/Rzadkiej/Epickiej/Legendarnej dla Magów.
    • Stół kowalski:
      • Odtworzenie (x100) - Umiejętność zmniejsza czas oczekiwania na odtworzenie danego przedmiotu przez towarzysza w Warsztacie Kowalskim.
    • Dodatkowym efektem każdej umiejętności jest zwiększenie szansy na powodzenie przy wytwarzaniu w kowadle.
  9. Sklep za monety umiejętności.
    • Wytwarzając przedmioty w kowadle, gracz otrzymuje dodatkowo punkty, które może wymieniać na monety.
    • Liczba punktów, jakie gracz zdobywa za wytwarzanie, różni się w zależności od rzadkości przedmiotu, jak i od tego czy jest to prototyp czy element ekwipunku:
      • Za wytworzenie prototypu zwykłego gracz otrzymuje 5 punktów.
      • Za wytworzenie prototypu rzadkiego gracz otrzymuje 20 punktów.
      • Za wytworzenie prototypu epickiego gracz otrzymuje 80 punktów.
      • Za wytworzenie prototypu legendarnego gracz otrzymuje 240 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku zwykłego gracz otrzymuje 50 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku rzadkiego gracz otrzymuje 200 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku epickiego gracz otrzymuje 800 punktów.
      • Za wytworzenie ekwipunku legendarnego gracz otrzymuje 2400 punktów.
    • Przedmioty dostępne w sklepie za monety oraz ich działanie:
      • Runa Zdrowia - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Mocy Ataku - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Inteligencji - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Pancerza - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Wampiryzmu - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Prędkości Ataku - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ciosów Krytycznych - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Szybkości - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Ognia - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Wiatru - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Ziemi - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ochrony Wody - Ulepszanie ekwipunku wytworzonego w kowalstwie. Skuteczność 99%.
      • Runa Ognia - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Runa Wiatru - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Runa Ziemi - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Runa Wody - Pozwala na ustawienie żywiołu w broni dowolnej rzadkości, na dowolną profesję. Skuteczność 99%.
      • Podstawowy Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu zwykłego.
      • Średnio-zaawansowany Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu rzadkiego.
      • Zaawansowany Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu epickiego.
      • Mistrzowski Nieuzupełniony Kowalski Certyfikat - Pozwala na ponowne wytworzenie certyfikatu dla przedmiotu legendarnego.
  10. Gdzie znajdę właścicieli Zakładów Kowalskich?
    • Oto lista:
      • Hiran [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 40-79
      • Nignus [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 80-119
      • Refur [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 120-159
      • Migan [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 160-199
      • Besin [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 200-239
      • Befur [Pracownia Kowalska, XX:XX] - Kowalstwo 240-279

Polubienia: 4
NatrioS
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 113
Postów: 2
Reputacja: 2
20:52 / 29-02-2024

<3 Ale będzie z tym roboty !


Polubienia: 0
Kartofel
Ciekawy



Profesja: Mage
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 22
21:04 / 29-02-2024

Oj będzie. 6 przedziałów, 216 przedmiotów na przedział(połowa to eq, połowa prototypy) - to daje 1,3k itemów.


Polubienia: 1
Owieczka
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 23
Postów: 1
Reputacja: 0
21:30 / 29-02-2024

Nic tylko czekać! Wpadłam do Alkatrii jako do niszowej gierki na zabicie czasu, ale z tego, co widzę warto tutaj zostać na dłużej :)


Polubienia: 0
Kartofel
Ciekawy



Profesja: Mage
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 22
21:44 / 29-02-2024

Bradzo nas to cieszy. Mamy nadzieję, dostarczyć jeszcze więcej rozrywki i nie zawieść Waszych oczekiwań ;)


Polubienia: 2
Rycerz Śmierci Piotyr
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 34
Postów: 1
Reputacja: 0
07:59 / 01-05-2024

Witam,gram od bardzo niedawna ale gra mnie bardzo wciągnęła i z pewnością zostanę na dłużej. Mam propozycję i pytanie do tematu.

1.Czy wytworzony ekwipunek można będzie sprzedawać innym graczom? Czy będzie to ograniczone do handlu certyfikatami?

2.Rozdzielenia tej mechaniki na 2 profesje.Mianowicie by za tworzenie biżuterii i ewentualnie kamieni/kryształów, które można by wstawić do wytwarzanego ekwipunku odpowiadał jubiler.

Z wydobywanej rudy i przy jej przetapiania wypadały by z małą szansą kamienie szlachetne które, jubiler mógł by oszlifować.Przy nieudanej próbie tworzyłby się pył, który albo w alchemi był by składnikiem albo przy zaklinaniu jako przedmiot użytkowy dający czasowy efekt dla broni. Myślę,że zachęcało by to ludzi do specjalizowania w danej profesji i rozwijało handel między graczami.


Polubienia: 0
Kartofel
Ciekawy



Profesja: Mage
Poziom: 192
Postów: 8
Reputacja: 22
06:33 / 11-06-2024

Tak, wytworzonym ekwipunkiem będzie można handlować. Natomiast ceryfikatami handlować nie będzie można. 
Aktualnie nie planujemy dodawania kolejnych profesji. Na ten moment trwają prace nad zbalansowaniem istniejącej już treści gry.


Polubienia: 0