Balans przedmiotów

[ADM] Gitu
Nowicjusz



Profesja: Hunter
Poziom: 31
Postów: 15
Reputacja: 44
12:41 / 16-11-2022

W tej chwili algorytm generowania statystyk przedmiotów nie jest do końca optymalny, jeśli chodzi o generowanie dodatkowych statystyk oraz dla przedmiotów bez profesji.


Polubienia: 0
[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
20:58 / 16-11-2022

Zamysł dla przedmiotów bez profesji:

- Jeśli chodzi o same bronie to tutaj kwestia nie ma być bardzo odbiegająca od normy jednoręczne dadzą wojownikowi delikatne wyrównanie do obrażeń maga i łowcy, ale będa to niewielkie różnice. Bronie dwuręczne tutaj również niewielka zmiana na lekki plus dla łowcy, gdzie zyska delikatny bonus do obrażeń do maga i łowcy, dla dwóch pozostałych bez zmian. ZAZNACZAM, że ta możliwośc uzyskania broni dla każdej klasy będzie bardzo sporadyczna bo w większości bronie są ZAWSZE klasowe, może w sferze wyjątku wprowadzimy jakiś zestaw broni na różne przedziały, żeby miksować sobie obrażenia.

- Tarcze, dotyczy WOJOWNIKA I MAGA. Tutaj mamy do czynienia ze zwiększoną ilością obrony, lecz dalej mniejszą niż dla wojownika, mag zyskuje i staje się trochę wytrwalszy w walce, ale to nie koniec, bo dzięki takiej zmianie wojownik otrzyma więcej punktów zręczności i stanie się bardziej agresywną postacią pod zadawanie obrażeń, lecz z mniejsza obroną.

- Pancerz, boost dla maga i łowcy zbliżają się z pancerzem do wojownika i zyskują delikatny boost do zręczności
- Hełmy, mag dostaje boosta obrony i tyle, natomiast wojownik i łowca nie tracą nic na obronie, ale za to otrzymują w takim hełmie dość sporą ilość zręczności co boostuje ich obrażenia.(Mag ma w hełmach ogromne ilości zręki, dzięki czemu wojownik i łowca może zrekompensować sobie to dodatkową zręcznością.

- Pierścienie i naszyjniki, łakomy kąsek dla każdej z klasy, dzięki miksowaniu mogą zyskać dodatkową obronę i zręczność.

- Buty i rękawice, obronę zyskuje mag a wojownik i wcześniej spomniana klasa sporą dawkę zręczności, bo łowca ma w tych przedmiotach ich bardzo dużo.

Wnioski, chcemy uzyskać w tych przedmiotach pomost pomiędzy brakującymi statystykami dla danych klas i możliwość miksowania wyposażenia, żeby gracze nie szli tylko klasowymi przedmiotami. Mag może zyskać delikatną obronę, wojownik natomiast może zyskać sporo na zręczności, a łowca znajdzie też coś dla siebie.


Polubienia: 0