Witam,
Z racji, iż nie mogę znaleźć konkretnej rozpiski na stronie a w samej grze statystyki są opisane dość enigmatycznie postanowiłem spytać się o ich faktyczne działanie ( o ile można to o ich faktyczną matematyczną mechanikę) :
1. Statystyka ataku jest dość intuicyjna, czym więcej jej masz tym mocniej bijesz. Z bliska? Z daleka? Jedno i drugie? Czy grając magiem jego autoatak podlega tej statystyce czy nie? - na te pytania opis nie odpowiada.
2. Obrona. Teoretycznie wszystko jasne, czym więcej jej masz tym mniej Cię biją. Jednak niekoniecznie jest to oczywiste gdyż z opisu inteligencji można się domyślać, iż chodzi tylko o obrażenia fizycze. Ale czy w ogóle mamy taki podział na rodzaje obrażeń można się jedynie domyślać.
3. Inteligencja. Według opisu odpowiada za magiczny atak i OBRONĘ - co mocno sugeruje istnienie podziału otrzymywanych obrażeń na te fizyczne i magiczne. ( inteligencja według opisu zdaję się być również odpowiednikiem magic resist w innych grach). Jednak to tylko domysły na podstawie jednego zdania opisującego statystykę. Natomiast w poradniku odnośnie wojownika pisze aby w inteligencję nie inwestować. Czy zatem jest to błąd? Czy przeciwnicy zadający obrażenia magiczne dopiero mają się pojawić? Czy może niema czegoś takiego i chcąc grac mele w ogóle nie powinno się przejmować inteligencja. Nie wiem i nie mogę nigdzie tego znaleźć gdyż mechanika statystyk nie jest jasno opisana.
Tak więc zadaję dość podstawowe pytanie: jak to wszystko działa w praktyce? ;)