Co chcemy osiągnąć w danej chwili - WĄTEK DYSKUSYJNY

[ADM] Veres
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 15
Postów: 44
Reputacja: 176
14:45 / 16-12-2018

Witajcie drodzy gracze,

Po dłuższych rozważaniach z zespołem doszliśmy do wniosku, że warto dzielić się planami odnośnie gry również z Wami.

Postaram się przybliżyć plan działania na najbliższe miesiące, abyście mogli być na bieżąco z nowymi funkcjami jakie wprowadzimy do świata Fantasy-World.

Rozpiszę w podpunktach rzeczy, które są do dociągnięcia i naszą wizję na nie. Oczywiście wszystko jest elastyczne i do zmiany, więc dawajcie swoje propozycje zmian danego podpunktu. Bardzo liczy się dla nas Wasz punkt widzenia. To zaczynamy.

  • 1. Walka będzie opierać się o model walki rzeczywistej, zrywamy ze statycznym stylem walki i wprowadzamy więcej emocjonujących potyczek PVE i PVP.  Polegać ma ona na ciągłym zmianie pozycji naszej postaci i przeciwnika, walka w zwarciu, walka łukiem na duży dystans, natomiast mag zadaje obrażenia z zaklęć przy średnim dystansie nadrabiając obrażeniami. Podstawowe ataki nie kosztują nas many, staminy. Do zużywania zasobów posłużą nam umiejętności, które będziemy przypisywać do okienek Hotkeyów na dole ekranu(potki też można tam wsadzać). Co do samych umiejętności i przelicznika zostawiamy to na sam koniec, bo trzeba duży przy tym posiedzieć.

  • 2. Kolejną sprawą jest mapa świata. Obecny stan pozwala nam już tylko i wyłącznie na dodawanie mniejszych lokacji, gdzie postaramy się uzupełnić jaskinie, domki, pomieszczenia. Do startu gry nie zamierzam tworzyć więcej map 100x100, bo do tego trzeba większej ilości graczy, aby to miało sens. Chcemy, aby gra rozgrywała się na różnorodnej powierzchni. Nie ograniczamy się do lesistych terenów, wdrażamy pustynie, sawanny, góry, zimowe lokacje czy bagniste. Gra będzie rozbita na kilka kontynentów, gdzie każdy będzie inny i cechował się czymś innym. Do obecnej dyspozycji jest klimat pustynny oraz leśne tereny, gdzie leży największe miasto wielkiego królestwa Fantasii.

  • 3. Uzupełnienie map postaciami niezależnymi, gdzie każdy miałby unikalne dialogi, dodać handlarzy w miastach ze sprzętem oraz rozmieścić potwory, które spotkamy na naszej drodze.

  • 4. Dodanie level cap-u do 50lvl, gdzie, aby go osiągnąć trzeba będzie poświęcić wiele godzin gry. 

  • 5. Na start chcemy wprowadzić 3-4 silne stworzenia, które mają unikalny loot nie spotykany u handlarzy. Do pokonania ich gracze muszą wiązać się w sojusze i razem stoczyć pojedynek. 20-30-40-50lvl

  • 6. Rodzaje ekwipunku: common, uncommon, rare, epic, legendary(bardzo mało przedmiotów z tym statusem - chcemy, aby gracz, który miał taką rzecz, czuł się wyjątkowo)

  • 7. 1 w pełni grywalna postać od A-Z

  • 8. Dodanie przynajmniej 50 questów (10 długich - 40 krótszych)

  • 9. Dodanie podstawowych funkcji klanu(dodawanie, czat)

  • 10. Jak największa ilośc w pełni zanimowanych postaci i mobów niezależnych.

  • 11. Ustalenie wstępnej gospodarki w liczbach

  • 12. Ustalenie statystyk wszystkiego

Pewnie czegoś zapomniałem, ale możecie mi przypomnieć w tym wątku :D Czekamy na Wasz głos w tej sprawie.


Polubienia: 6
KoyaR
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 65
Postów: 1
Reputacja: 16
16:32 / 16-12-2018

Czy będzie zmieniony panel ekwipunku na ten stary? Mam na myśli ten co trzymacie na stronie na FB, bo wygląda o niebo lepiej;d


Polubienia: 2
[ADM] Gitu
Swiezak



Profesja: Mage
Poziom: 195
Postów: 52
Reputacja: 278
20:17 / 17-12-2018

A podeślij screena, o którego Ci chodzi


Polubienia: 2
Cebula
Nowy



Profesja: Warrior
Poziom: 23
Postów: 1
Reputacja: 4
17:45 / 06-01-2021

Na chwile obecną ludzie nie muszą się łączyć w żadne sojusze , żeby móc zabić bossów  bo wszyscy stoją na respie i czekają.. kto ostatni dobije tego jest loot dlatego nawet party jest bez sensu. Apropo party to nie daje ono żadnych korzyści, ŻADNYCH, nawet znaczka na mapie nie ma żeby móc się znaleźć. End game też jest słaby, mam 23 lvl a moge się mierzyć bez problemu z najsilniejszymi potworami 1vs1 ( z wyjątkiem bossów), a skoro na bossach wystarczy zadać jako ostatnia osoba obrażenia to mogę tam iść na tym lvl i tak skraść loota. Expowiska również są bez sensu, najlepsze miejsce do expienia to Kraby bo są łatwe do zabicia, dają odpowiednio dużo expa, a dmg nie robią. Dla porównania Krab daje 34 expa, a taki Żarłacz daje 44 przy czym jego jest znacznie trudniej zabić ( ma więcej hp, bije na odległość). Oczywiście jest różnica w loocie ale nie zmienia to faktu, że ilość zdobywanego expa nie odpowiada trudnościom zabicia jednostki. Brak możliwości przewijania przerywników jest denerwujące, brak opisu skrótów klawiszowych również (od postaci, umiejętności itp). Dungeony ssą, do tej pory nie udało mi się nawet wejść bo dunegon może robić tylko jedna osoba....na calutki serwer..... :) ale z tego co słyszałem nie różni się to niczym od zwykłego expienia na mobach.

Propozycje:

-zwiększyść proporcjonalnie wszystkie przeliczniki expa (nagrody za misje, potwory, ilość wymaganego expa do levela), żeby móc łatwiej dostosować ilość zdobywanego expa za potwory. Im mniejsze liczby tym trudniej dopasować expa.

-wprowadzić jakiekolwiek bonusy za granie w party, znaczniki na mapie wyróżniające ludzi z party/klanu

-rare itemy ze zwykłych potworów (niech będzie coś warte expienie na wyższym poziomie), legendarne z bossów 

-DUNEGON DLA WSZYSTKICH KIEDY CHCĄ i żeby to było wyzwanie, do którego potrzeba czegoś więcej niż jedna postać, a możliwe nagrody do zdobycia żeby były satysfakcjonujące.


Polubienia: 4
Hornigold
Ciekawy



Profesja: Warrior
Poziom: 33
Postów: 6
Reputacja: 13
18:42 / 06-01-2021

-handel złotem(jeśli da się komuś dać samo złoto to sory ale nie widzę takiej opcji)

-Dungeony do zmiany całkowicie. Obecnie 1 osoba blokuje co jest najgorszym pomysłem jaki mogę sobie wyobrazić. Można pomyśleć o indywidualnym czasie odnowienia (np każdy może wejść raz na dwie godziny i spróbować, śmierć skutkuje wywaleniem z dungeony i stratą próby).

-Grupa grupa i jeszcze raz grupa, najwięcej graczy możecie zyskać i utrzymać poprzez rozwinięcie wspólnej gry. Ogarnijcie podział lootu ale to chyba każdy wam już mówił, podział expa w grupie(w zależności od lvl lub po równo), ograniczenie lvlowe.

-Co do bossów to warto wprowadzić ograniczenie lvlowe,bo tak obecnie 40 lvle biegają po jakiś bizonach 25, ludzie na lvl 23-28 są bez szans w walce o loot z takim osobnikiem. Proponuję uszeregować rzadkie potworki co 5 lvl, dodać je w różne zakątki map, jaskiń i wprowadzić blokadę do 3 przedziałów levelowych (osoba z 25lvl mogłaby bić rzadkie stworzenie z lvlem 20,25 oraz 30). Żeby rzadkie potwory(zgaduje,że odpowiednik elity z margonem) nie były aż tak rzadkie jak BOSSY warto rozrzucić np po 2-3 z tego samego przedziału poziomowego co ograniczy monopol na  rynku przez jedną osobę co ciągle czeka na jednym spawnie.

-Ogarnijcie klany, żeby dawały coś więcej niż podpis pod nickiem. Ulepszenia klanu za złoto/questy klanowe (można wykorzystać czerwone grosze)

-Stroje, obecnie widziałem 3 rodzaje strojów nie licząc początkowego, odnośnie pracy nad takim strojem nie powinno być aż tak dużo więcej niż nad NPC, a będą miały dużo większy impakt na gameplay.

-Sklep premium, reklamy. Rozwińcie to jak najszybciej, jest was mało w ekipie a pieniądze pozwolą na zaangażowanie większej ilości osób w projekt, który obecnie jest ambitny i obiecujący. Co do samego sklepu warto byłoby aby nie miał wpływu na grę a jedynie ją upraszczał i sprawiał,że jest przyjemniejsza (teleporty do głównych miast, jakieś miksturki, zmiany wyglądu itp). Wprowadzenie elementów ekwipunku może zniszczyć rozgrywkę.

-Dużo osób wam mówi abyście nie patrzyli na margonem ale warto popatrzeć na to co margonem stworzyło. Community margonem zawsze miała wywalone w questy, fabułę, dokładność strojów a bardziej ich interesowała sama rozgrywka. Jeśli chcecie utrzymać a nawet zachęcić graczy warto skupić się na rozwinięciu samej rozgrywki,mechaniki i dopracowaniem błędów niż nad dodawaniem NPC, jakiś mniejszych lokalizacji itp. Wiadomo jest to MMORPG i trzeba utrzymać klimat RPG, ale start był obiecujący, a dodawaniem questów zabawicie graczy może na parę dni, gdzie prace nad 50 questami prawdopodobnie zajmą miesiąc.

-Odnośnie dungeonów, pomyślcie jeszcze nad instancjami grupowymi, tak aby wypad na ciekawszego potworka był grupowy i nie było możliwości zepsucia go przez inna grupę czy pojedyńczego gracza z wyższym poziomem.

-Rozwinięcie aukcji, możliwość filtrowania przez rzadkość itemku, profesję(odnośnie bronii) oraz alfabetycznie.

Znak na forum,że post był edytowanu lub podgląd postu sprzed edycji.


Polubienia: 8
GEDEONpoland
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 47
Postów: 2
Reputacja: 9
01:41 / 08-01-2021

powiem

krótko

 

pvp , pvp i jeszcze raz pvp

wprowadźcie mapy z czerwonymi strefami, gdzie będą unikalne boosy i moby

abyśmy mogli

walczyć ze sobą

a o to przecież chodzi w tego typu

grach


Polubienia: 3
Peszeknml
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 47
Postów: 2
Reputacja: 4
06:52 / 10-01-2021

Ile botów już stoi na bossach i na kopalniach... odechciewa się. Bedziecie coś robić z botami czy na to pozwalacie ?


Polubienia: 3
Buziol
Nowy



Profesja: Hunter
Poziom: 15
Postów: 1
Reputacja: 3
12:23 / 19-01-2021

przydaloby sie jakies faq, ogolny opis gry, jak dzialaja grupy, jakis samouczek, bo osobiscie sam nie wiem jak dzialaja grupy, czy cokolwiek daja (chociaz czytajac ten temat mam pewne podejrzenia) i inne tego typu sprawy


Polubienia: 3