Witajcie drodzy gracze,
Po dłuższych rozważaniach z zespołem doszliśmy do wniosku, że warto dzielić się planami odnośnie gry również z Wami.
Postaram się przybliżyć plan działania na najbliższe miesiące, abyście mogli być na bieżąco z nowymi funkcjami jakie wprowadzimy do świata Fantasy-World.
Rozpiszę w podpunktach rzeczy, które są do dociągnięcia i naszą wizję na nie. Oczywiście wszystko jest elastyczne i do zmiany, więc dawajcie swoje propozycje zmian danego podpunktu. Bardzo liczy się dla nas Wasz punkt widzenia. To zaczynamy.
-
1. Walka będzie opierać się o model walki rzeczywistej, zrywamy ze statycznym stylem walki i wprowadzamy więcej emocjonujących potyczek PVE i PVP. Polegać ma ona na ciągłym zmianie pozycji naszej postaci i przeciwnika, walka w zwarciu, walka łukiem na duży dystans, natomiast mag zadaje obrażenia z zaklęć przy średnim dystansie nadrabiając obrażeniami. Podstawowe ataki nie kosztują nas many, staminy. Do zużywania zasobów posłużą nam umiejętności, które będziemy przypisywać do okienek Hotkeyów na dole ekranu(potki też można tam wsadzać). Co do samych umiejętności i przelicznika zostawiamy to na sam koniec, bo trzeba duży przy tym posiedzieć.
-
2. Kolejną sprawą jest mapa świata. Obecny stan pozwala nam już tylko i wyłącznie na dodawanie mniejszych lokacji, gdzie postaramy się uzupełnić jaskinie, domki, pomieszczenia. Do startu gry nie zamierzam tworzyć więcej map 100x100, bo do tego trzeba większej ilości graczy, aby to miało sens. Chcemy, aby gra rozgrywała się na różnorodnej powierzchni. Nie ograniczamy się do lesistych terenów, wdrażamy pustynie, sawanny, góry, zimowe lokacje czy bagniste. Gra będzie rozbita na kilka kontynentów, gdzie każdy będzie inny i cechował się czymś innym. Do obecnej dyspozycji jest klimat pustynny oraz leśne tereny, gdzie leży największe miasto wielkiego królestwa Fantasii.
-
3. Uzupełnienie map postaciami niezależnymi, gdzie każdy miałby unikalne dialogi, dodać handlarzy w miastach ze sprzętem oraz rozmieścić potwory, które spotkamy na naszej drodze.
-
4. Dodanie level cap-u do 50lvl, gdzie, aby go osiągnąć trzeba będzie poświęcić wiele godzin gry.
-
5. Na start chcemy wprowadzić 3-4 silne stworzenia, które mają unikalny loot nie spotykany u handlarzy. Do pokonania ich gracze muszą wiązać się w sojusze i razem stoczyć pojedynek. 20-30-40-50lvl
-
6. Rodzaje ekwipunku: common, uncommon, rare, epic, legendary(bardzo mało przedmiotów z tym statusem - chcemy, aby gracz, który miał taką rzecz, czuł się wyjątkowo)
-
7. 1 w pełni grywalna postać od A-Z
-
8. Dodanie przynajmniej 50 questów (10 długich - 40 krótszych)
-
9. Dodanie podstawowych funkcji klanu(dodawanie, czat)
-
10. Jak największa ilośc w pełni zanimowanych postaci i mobów niezależnych.
-
11. Ustalenie wstępnej gospodarki w liczbach
-
12. Ustalenie statystyk wszystkiego
Pewnie czegoś zapomniałem, ale możecie mi przypomnieć w tym wątku :D Czekamy na Wasz głos w tej sprawie.